40 idei „originale” pentru utilizarea ”chatbot-ilor”!

Nu știți cum pot fi folosiți roboții de chat? Vă prezentăm câteva variante de utilizare.

1. Site-urile de recrutare. Dacă aveți prea puțini recruiteri și un volum mare de lucru, roboții pot face interviuri preliminare cu candidații.

– colectarea automată a CV-urilor;
– teste diverse pentru candidați;
– colectarea de informații cu privire la așteptările salariale, profesionale etc.
– colectare feedback-uri după procesele de consultanță, teambuilding, training, coaching etc.

2. Magazinele online

– oferiți vizitatorilor detalii suplimentare despre produsul căutat;
– oferiți discounturi sau alte avantaje pentru cumpărăturile făcute pe site-ul vostru.

3. Site-uri de booking

– oferiți vizitatorilor detalii despre rezervări;
– oferiți discounturi sau alte avantaje pentru rezervările făcute în anumite perioade ale săptămânii sau ale anului;
– oferiți informații despre obiectivele turistice din zonă;
– recomandați produse locale sau suveniruri.

4. Restaurante

– faceți rezervări online;
– recomandați meniul zilei;
– recomandați produse specifice restaurantului dumneavoastră;
– oferiți detalii despre livrarea la domiciliul clientului.

5. Site-uri servicii financiare & asigurări

– oferiți informații despre serviciile și produsele oferite;
– recomandați anumite servicii sau produse;
– planificați o întâlnire cu potențialul client.

6. Site-uri sănătate

– faceți o diagnosticare sumară a potențialilor pacienți;
– oferiți posibilitatea de pogramare online pentru consultații;
– în funcție de afecțiuni, recomandați anumiți medici sau clinici medicale;
– recomandați vizualizarea anumitor clipuri video cu sfaturi pentru pacienți.

8. Site-uri auto

– aflați dorințele clientului, legate de autoturismul pe care și-l dorește sau serviciile din domeniul auto de care are nevoie;
– aflați bugetul pe care clientul este dispus să îl aloce achiziției unei mașini;
– programați o întâlnire cu potențialul client;
– cereți datele de contact în vederea trimiterii de promoții dedicate.

9. Site-uri imobiliare

– aflați dacă vizitatorul site-ului este interesat să vândă, să cumpere sau dacă dorește informații generale despre domeniul imobiliar;
– aflați detalii legate de tipul imobilului (apartament, casă, teren, spații comerciale etc.)
– aflați bugetul pe care potențialul cumpărător este dispus să îl aloce achiziției unui imobil;
– obțineți datele de contact ale potențialului client.

10- 40. Site-uri de servicii generale

Aveți un site în domeniul serviciilor gen:
– curățenie;
– igienizare;
– deratizare;
– transport & tractări auto;
– construcții;
– amenajare gradini;
– design & amenajări interioare;
– copywriting & publicitate;
– croitorie;
– gradinițe &after school;
– mobilier la comandă;
– service auto & moto, cosmetică auto, tuning auto, ITP;
– instalații sanitare;
– instalații electrice;
– reparații electronice și electrocasnice;
– montaj ferestre și uși termopan;
– organizare evenimente;
– servicii foto & video;
– flori și aranjamente florale cu livrare la domiciuliu;
– lecții de dans;
– fitness, activități sportive, închiriere săli și terenuri de sport;
– machiaj & cosmetică, coafor & frizerie;
– saloane SPA, saloane de bronzat;
– servicii de arhitectură & cadastru;
– servicii animale de companie, hotel animale, dresaj animale, adopții animale;
– servicii veterinare;
– servicii de turism;
– traduceri legalizate;
– servicii notariale și juridice;
– servicii audit, consultanță în afaceri;
– servicii de pază și protecție etc.
Luați în calcul utilizarea roboților de discuții live. O parte dintre vizitatorii site-ului ar putea devenii clienții dumneavoastră. Nu irosiți această oportunitate.