Nu știți cum pot fi folosiți roboții de chat? Vă prezentăm câteva variante de utilizare.
1. Site-urile de recrutare. Dacă aveți prea puțini recruiteri și un volum mare de lucru, roboții pot face interviuri preliminare cu candidații.
– colectarea automată a CV-urilor;
– teste diverse pentru candidați;
– colectarea de informații cu privire la așteptările salariale, profesionale etc.
– colectare feedback-uri după procesele de consultanță, teambuilding, training, coaching etc.
2. Magazinele online
– oferiți vizitatorilor detalii suplimentare despre produsul căutat;
– oferiți discounturi sau alte avantaje pentru cumpărăturile făcute pe site-ul vostru.
3. Site-uri de booking
– oferiți vizitatorilor detalii despre rezervări;
– oferiți discounturi sau alte avantaje pentru rezervările făcute în anumite perioade ale săptămânii sau ale anului;
– oferiți informații despre obiectivele turistice din zonă;
– recomandați produse locale sau suveniruri.
4. Restaurante
– faceți rezervări online;
– recomandați meniul zilei;
– recomandați produse specifice restaurantului dumneavoastră;
– oferiți detalii despre livrarea la domiciliul clientului.
5. Site-uri servicii financiare & asigurări
– oferiți informații despre serviciile și produsele oferite;
– recomandați anumite servicii sau produse;
– planificați o întâlnire cu potențialul client.
6. Site-uri sănătate
– faceți o diagnosticare sumară a potențialilor pacienți;
– oferiți posibilitatea de pogramare online pentru consultații;
– în funcție de afecțiuni, recomandați anumiți medici sau clinici medicale;
– recomandați vizualizarea anumitor clipuri video cu sfaturi pentru pacienți.
8. Site-uri auto
– aflați dorințele clientului, legate de autoturismul pe care și-l dorește sau serviciile din domeniul auto de care are nevoie;
– aflați bugetul pe care clientul este dispus să îl aloce achiziției unei mașini;
– programați o întâlnire cu potențialul client;
– cereți datele de contact în vederea trimiterii de promoții dedicate.
9. Site-uri imobiliare
– aflați dacă vizitatorul site-ului este interesat să vândă, să cumpere sau dacă dorește informații generale despre domeniul imobiliar;
– aflați detalii legate de tipul imobilului (apartament, casă, teren, spații comerciale etc.)
– aflați bugetul pe care potențialul cumpărător este dispus să îl aloce achiziției unui imobil;
– obțineți datele de contact ale potențialului client.
10- 40. Site-uri de servicii generale