Soluții eficiente pentru probleme comune în marketingul online
Vă prezint câteva soluții la cele mai des întâlnite probleme pe care le-am observat în domeniul meu de activitate crearea și promovarea site-urilor web:
1: Foarte mulți marketeri (firme, freelanceri și persoane specializate în promovarea online) se concentrează pe canale greșite atunci când își stabilesc prioritățile.
Soluția: Din perspectiva marketingului (adică al promovării vânzărilor de produse și servicii), cele mai mari venituri sunt generate de: reclamele plătite (Pay-per-Click – PPC), SEO, email marketing și apoi bloggingul. Deci acestea ar trebui să fie principalele canale de promovare. Altfel spus, dacă bugetul tău este limitat, nu mai pierde timpul cu promovarea pe canale mai puțin eficiente gen: postări pe contul de Facebook, distribuirea de flyere, publicitatea în ziare și reviste, participarea la evenimente etc.
2: Este foarte greu să obții o campanie profitabilă, dacă vei cheltui mai mulți bani pe publicitate decât concurența.
Soluția: Trebuie să găsești metode și soluții de promovare și astfel încât să cheltui mai puțini bani decât concurența.
3: Dacă nu suficienți bani pe care să-i cheltui pe promovarea online, atunci oferă ceva gratuit pe site-ul tău.
Soluția: Una din cele mai bune variante sunt testele, chestionarele, calculatoarele online. Îți vor crește semnificativ traficul organic al site-ului.
4: Conținutul nu e rege, dar conținutul de calitate superioară este.
Soluția: Până nu demult, se spunea ”Conținutul este rege”. Mai ales după ultima actualizare a algoritmului Google, ”Conținutul de calitate superioară a devenit rege”. Creează conținut de calitate pe site-ul tău.
5: Conținutul creat automat (prin inteligență artificială) care nu include expertiză, autoritate și încredere (EAT) îți va afecta cel mai probabil clasamentul general al site-ului pe termen lung.
Soluția: Asigură-te că tot conținutul creat automat este completat și revizuit de către experți umani care dețin expertiză în domeniul relevant. Folosește AI-ul mai mult pentru inspirație și documentare și scrie cât mai mult conținut care să nu fie generat în totalitate de AI.
„EAT” este o prescurtare pentru „Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness” (Experiență, Autoritate, Încredere), se referă la criteriile pe care motoarele de căutare le folosesc pentru a evalua calitatea și relevanța conținutului unui site web.
6: Paginile de aterizare (landing page) ce conțin multe informații scad volumul de clienți potențiali, dar creează clienți potențiali de o calitate mai bună.
Soluția: Alege ce dorești, trafic mult cu vizitatori puțin interesați de domeniul abordat de site-ul tău sau vizitatori mai puțini dar cu un potențial mai mare de a fi transformați în clienți plătitori.
7: Marketingul prin influență (influencer marketing) este una dintre cele mai ieftine forme de publicitate plătită.
Soluția: Trebuie doar să găsești micro-influenceri și să să-ți promovezi site-ul cu ajutorul lor. Pare simplu la prima vedere. Dacă știți micro-influenceri de calitate din România, vă rog să mă informați și pe mine.
8: Concentrează-te mai mult pe promovarea conținutului decât pe crearea lui.
Soluția: Crearea de conținut de înaltă calitate este esențială pentru succesul marketingului online, dar este la fel de important să te concentrezi pe promovarea conținutului către publicul țintă.
Contactează-ne și îți vom oferii gratuit informații despre: modul de creare a unui site web, cât costă un site web profesional, mentenanța, administrarea și promovarea unui site web.