De ce sunt dezamăgiți, majoritatea posesorilor de site-uri web?

Ți-ai făcut un site și totuși nu se întâmplă nimic deosebit cu el? Nu este ce ți-ai imaginat și se pare că nu te ajută cu nimic la dezvoltarea afacerii tale? Tragi concluzia că nu a fost o investiție bună și ignori site-ul în continuare?

În primul rând trebuie să te gândești că internetul nu începe cu site-ul tău. Sunt peste 1,2 miliarde de site-uri în acest moment. Chiar dacă multe dintre acestea nu sunt active, numărul tot rămâne impresionant.
Nu ai greșit cu nimic atunci când ți-ai făcut un site web. Clienții potențiali sunt prezenți online și caută informații, produse și servicii pe care tu le ai pe site-ul tău. Problema este că te-ai oprit aici și nu ai făcut următorul pas: promovarea site-ului. Iar promovarea nu înseamnă doar publicitate ci și o analiză atentă a potențialilor tăi clienți precum și a produselor sau serviciilor pe care le oferi.
Unele promovări sunt complexe și durează mult timp. Altele sunt simple și au efect imediat.

Dar înainte de a-ți promova site-ul ar trebui să te asiguri că:
1. Site-ul tău arată profesional. 
75% dintre utilizatorii de internet apreciază credibilitatea și performanța unei companii pe baza designului site-ului lor.

2. Funcționează fără erori și toate modulele care îi asigură o funcționare corectă sunt actualizate în mod regulat. Dacă site-urile nu sunt întreținute, acestea nu vor produce rezultatele pe care le aștepți.

3. Funcționează corect pe dispozitivele mobile.
Numărul de utilizatori care accesează internetul prin dispozitivele lor mobile a ajuns la 75%.
93% dintre site-urile micilor afaceri nu sunt afișate corect pe un smartphone.

4. Este protejat împotriva atacurilor cibernetice și asigură securitatea digitală a vizitatorilor.

5. Este simplu, ușor de utilizat, oferă cititorului informații concise și utile fără prea multe animații, solicitări publicitare, redare automată de videoclipuri, muzică de fundal etc.

6. Se încarcă rapid.

7. Utilizatorul găsește ușor și rapid datele de contact (adresa de email, numărul de telefon și adresa fizică dacă este cazul).
– 49% dintre site-urile micilor afaceri nu au un număr de telefon;
– 93% nu afișează o adresă de e-mail sau afișează doar un formular de contact. Formularele de contact, deși sunt des folosite, nu sunt o alternativă grozavă;

8. Informațiile sunt actualizate atât pe site cât și în Google Business și în paginile de socializare.
– 85% dintre site-urile micilor afaceri afișează informații incorecte;
– 64% dintre proprietarii de site-uri consideră că actualizarea este o provocare majoră deși lucrurile nu sunt chiar atât de complicate iar actualizările sunt absolut necesare.

9. Site-ul îți furnizează informații statistice despre utilizatori și comportamentul acestora.
– 75% dintre afacerile mici nu folosesc analizele statistice ale site-urilor.

Ai un site?
Vrei să afli ce probleme are și cum poți să îi îmbunătățești performanțele?
Vrei sa afli cum îl poți promova?
Întreabă-ne și te ajutăm cu plăcere.
Trimite-ne un email la contact@webage.ro. Consultanța este gratuită :).

Sau poate îți este mai ușor să completezi formularul următor și te vom contacta noi după analiza site-ului:


Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.