Ofertă creare site meditații limbi străine – Răspuns către un client Webage

Ofertă creare site meditații limbi străine

Din categoria ”În spatele scenei: Sfaturi de la un web designer despre crearea și promovarea site-urilor web” – Ofertă creare site meditații limbi străine

Cererea clientului

Ofertă cerută de un profesor de limbi străine care oferă meditații la engleză și franceză și dorește să își extindă prezența online prin crearea unui site web profesionist. Clientul pune accent pe design-ul personalizat și dorește să includă teste de evaluare a nivelului lingvistic pentru potențialii cursanți.

Răspunsul Webage

Bună ziua XXX,
 
V-am pregătit oferta pentru crearea site-ului.
 
Pentru transparență, am scris oferta sub forma unui fișier Excel, pe care îl găsiți în atașamentul acestui email.
 
În tabelul Excel, găsiți activitățile, modulele, formularele și paginile site-ului normate. 
Coloana F, reprezintă timpul în minute, necesar realizării activității, iar tariful orar este de 40€/oră.
Puteți elimina sau adăuga module, pagini, formulare etc. prin modificarea celulelor din coloana Da/Nu (C). Dacă puneți ”1” în celulă, se va adăuga la suma totală costul liniei respective, dacă puneți ”0”  nu se adaugă. În felul acesta puteți să vă configurați dvs. site-ul așa cum doriți.
 
De exemplu puteți să:
– adăugați modulul ”Formulare online”, dacă doriți un formular de contact pe site sau teste de limba engleză, franceză etc.;
– adăugați modulul de recenzii Google, dacă aveți recenzii pe care doriți să le preluați automat;
– adăugați modulul pentru gestionarea paginilor site-ului în alte limbi, engleză, franceză etc.
– adăugați teste de limbă;
– etc.
 
 

Structura site-ului:

Am ales o variantă cât mai simplă pentru structura site-ului:
 
1. Pagina ”Acasă – Home”, va conține informații sumare despre dvs., date de contact, prezentarea cursurilor, modul de lucru, cui se adresează cursurile, tarife, orar, mod de plată.  
 
2. Pagina ”Despre mine”;
 
3. Pagina cu informațiile despre nivelurile de limbă: A1, A2, B1, B2, …
 
 
În afară de informațiile de mai sus, site-ul ar putea conține și:
 
4. Pagini cu teste de limbă online:
– Aceste pagini ar putea conține teste online, pentru determinarea cunoștințelor de limbă engleză și franceză. 
– Testele ar fi foarte utile mai ales din punct de vedere al promovării site-ului.
– După ce un test a fost completat, dvs. veți primi un email cu datele celui care a făcut testul, și rezultatul. 
– Veți avea acces și la o pagină a site-ului, care va ține evidența testelor sub forma unui tabel, în care veți putea vedea toate datele celor care au folosit testul (de exemplu: Nume, Prenume, Localitatea, Adresa de email, Telefon, Data testului, Rezultatul testului etc.).
 
5. Formular de contact
Putem pune la îndemâna utilizatorilor, următoarele moduri de contact:
– Telefon;
– Email;
– Mesagerie (WhatsApp, Facebook Messenger etc.);
– Formulare de contact.
Teoretic, ar trebui să aveți cât mai multe forme de contact pe site. 
Din experiența mea, am observat că pentru anumite domenii de activitate se preferă contactul telefonic (exemplu: clinicile medicale), pentru altele aplicațiile de mesagerie sau în cazul domeniului meu de activitate se preferă în proporție de 90% formularele de contact.
 
 
 

Observații diverse

Vă răspund la cererile dvs. legate de designul paginilor site-ului:
 
1. Centratul textului pe mijloc, nu este foarte răspândit în domeniul creării site-urilor web. Se pare că oamenii citesc informația mai ușor de la stânga la dreapta.
 
2. Regulile generale de web design, nu recomandă utilizarea textului scris cu roșu pe pagini. Se folosește doar în anumite situații.
 
3. Ar fi ideal să scriem o scurtă poveste din care să rezulte, avantajele serviciilor pe care le oferiți și să determinăm cititorul să vă contacteze. Altfel spus, în afară de informațiile utile, site-ul ar trebui să conțină și elemente de marketing.
 
4. Din punct de vedere al potențialilor clienți, este foarte bine ca site-ul să fie simplu și clar iar literatura aferentă nu este absolut necesară.
 
Dar, printre multitudinea de clienți, mai aveți unul foarte important: motorul de căutare Google. Iar acesta ”dorește” să găsească pe site cât mai multe informații din domeniul dvs. de activitate. Google va indexa paginile site-ului dvs. și cu cât mai multă informație (de calitate) veți avea, cu atât îl va considera mai ”profesional” și îl va poziționa cât mai sus în căutări.
 
5. Puteți alege denumirea site-ului dorit și va trebui să cumpărați acest domeniu. 
– Pentru domeniu aveți mai multe variante disponibile: nume-site.ro (7€/an), nume-site.com (12€/an), nume-site.eu (5€/an) etc.
– Dacă vă veți adresa exclusiv clienților din România, vă recomand să cumpărați extensia .ro. 
– Dacă vă veți adresa clienților din Europa, atunci extensia .eu este mai potrivită.  
– Dacă vă adresați potențialilor clienți din întreaga lume, atunci extensia .com este mai potrivită. 
– Domeniul îl puteți cumpăra de aici: https://www.clausweb.ro/
– Pentru alegerea numelui domeniului se recomandă ca acesta să fie cât mai ușor de reținut, cât mai scurt și să aibă o legătură cât mai strânsă cu domeniul de activitate.
 
6. Pentru culorile site-ului vom alege un set de 3 culori, care ar trebui folosite respectând regula 60–30–10.
– Ideea este ca o singură culoare (de obicei, o culoare neutră) să reprezinte 60% din paletă. O altă culoare complementară va reprezenta 30 la sută din paletă. O a treia culoare, care este folosită ca accent, să fie utilizată în cele 10 procente rămase. Această formulă funcționează deoarece creează un sentiment de echilibru.
– Se recomandă totodată utilizarea culorilor pastel, adică nu foarte puternice, reconfortante și stimulante.
– Voi testa în prima fază variantele propuse de dvs.: auriu, royal purple, rosu ca vinul si albastru regal;
 
7. Logo
Pentru logo există 2 variante:
a) Varianta simplă. Voi folosi niște aplicații de generare automată a logo-ului, apoi îl voi modifica. Este cea mai simplă, mai rapidă și mai ieftină variantă;
b) Varianta complexă. Voi pleca de la ideile dvs. și voi începe construcția ”manuală” a logo-ului, încercând să obțin o variantă care să vă definească cât mai bine, cât mai unică, cât mai artistică etc. Această variantă durează mult și sunt șanse să coste mai mult decât realizarea site-ului.
 
8. GDPR
– Dacă site-ul dvs. va prelua date de la clienți prin formularele de contact, testele online sau aplicațiile de analiză a traficului (exemplu Google Analytics)  atunci aveți nevoie de modulul GDPR.
 
9. Ca și regulă generală, în domeniul web design costurile sunt strâns legate de numărul de ore lucrate la un site, la o pagină, la un test online sau logo.
 
10. Vă recomand să vedeți construcția site-ului în etape. Primul lucru este să-l aveți așa cum îl doriți, apoi, pe baza experienței acumulate îl puteți dezvolta, adâugând pagini sau funcționalități noi.
 
 
Pentru configurația făcută de mine, prețul site-ului este de XXX€ în varianta minimală (vedeți celula H2).
 
 
 

Modalități de plată:

– Avans XX% din valoarea site-ului ;
– Diferența, se poate plăti în X rate lunare.
 
 

Modul de lucru pentru construcția site-ului

– Site-ul va fi construit pe un server webage, la care veți avea acces și dvs. pentru a putea vedea evoluția proiectului.
– Construcția site-ului se va face în etape, cu colaborarea dvs.
 
 

Module folosite și licențe

– La construcția site-ului, voi folosi doar module software cu licență.
 
 

Servicii diverse

În afară de serviciul de creare a site-ului, vă pot oferi și alte servicii:
Promovare online, inclusiv promovare plătită de tipul Google Ads;

Site web cu plata în rate

Detalii

Vezi prețurile serviciilor

Prețuri

De ce să alegi Webage?

Detalii

Costuri transparente

Detalii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *