1.   Crearea unui design nou și a unei interfețe ușor de utilizat de către utilizatori.

În domeniul Internetului dinamica schimbărilor este foarte mare. Designul site-urilor se adaptează în mod constant noilor tendințe și tehnologii. Dacă site-ul tău are un aspect vechi, acest lucru îți va afecta negativ imaginea companiei și implicit modul în care te percep vizitatorii site-ului.

2.   Adaptarea la noile cerinte ale utilizatorilor.

Ai deja un site? Folosește-te de toate oportunitățile pe care acesta le oferă. În cele mai multe cazuri, site-ul poate face mai mult decât prezentarea ta, a companiei sau a produselor și servicilor. Îți permite interacționarea cu vizitatorii și obținerea de date importante. Adaptarea site-ului la cerințele vizitatorilor va fi în avantajul tău.

3.   Funcționare corectă pe dispozitivele mobile.

Multe site-uri, în special cele vechi, nu sunt optimizate pentru dispozitivele mobile. Acest lucru face ca afișarea informațiilor pe telefoanele inteligente să fie incorectă. În 2020, procentul de utilizare a dispozitivelor mobile în România, pentru navigarea pe Internet a ajuns la peste 73%, față de 50% cât era în 2015. Este esențial ca site-ul tău să fie adaptat noilor cerințe iar utilizarea sa să fie simplă și intuitivă.

4.   Funcționarea corectă pentru majoritatea browserelor.

Poate nu ați observat, dar multe dintre site-urile vechi afișează informația diferit în funcție de browserul utilizat. Site-ul tău arată într-un anume fel dacă folosești browserul Chrome și altfel dacă folosești Microsoft Edge, Firefox, Opera sau Safari. Există suficiente situații când anumite părți ale site-ului pur și simplu nu mai funcționează cu noile versiuni ale browserelor. În astfel de cazuri, redesignul site-ului este absolut necesar.

5. Utilizarea noilor tehnologii de securitate și protecție a site-ului.

Statisticile ne spun că o dată la 49 de secunde se înregistrează un nou atac asupra site-urilor din întreaga lume. Deși nimeni nu are vreo problemă cu site-ul dumneavoastră există șanse foarte mari ca acesta să fie scanat pentru găsirea vulnerabilităților în mod automat. Odată ce vulnerabilitățile au fost găsite atacatorul poate prelua controlul parțial sau complet asupra site-ului. Eliminarea regulată a acestor vulnerabilități este esențială pentru reducerea riscurilor de securitate.

6.   Mărirea vitezei de încărcare a site-ului.

Utilizatorii de internet se așteaptă ca site-urile pe care le vizitează să se încarce în mai puțin de trei secunde. Cu cât timpul de încărcare este mai mare, cu atât mai mulți vizitatori vor renunța la accesarea site-ului. Viteza de încărcare a unui site depinde de tipul și mărimea acestuia iar obținerea acelui timp de 3s este în foarte multe cazuri imposibilă. Totuși merită să acordați o atenție deosebită acestui aspect, iar refacerea unui site vechi va duce cu siguranță la o îmbunătățire semnificativă a vitezei de încărcare.

7.   Optimizarea eficientă din punct de vedere SEO.

Reproiectarea site-ului va face ca acesta să fie mai ușor de găsit iar informația va putea fi interpretată corect de către motoarele de căutare.

8.   Configurarea optimă a comunicării cu rețelele de socializare.

Nu este greu de intuit importanța rețelelor de socializare Facebook, Linkedin, Instagram, Pinterest, Twitter, Google business etc.. O integrare eficientă a site-ului cu aceste rețele este obligatorie.

9.  Automati-zarea unor procese.

Pe măsură ce site-ul devine tot mai complex iar numărul de vizitatori este tot mai mare, automatizarea unor procese devine utilă și chiar necesară pentru a micșora timpul și resursele alocate gestionării site-ului.

10.   Adăugarea de funcționalități noi.

Prin reproiectare, poți adăuga vechiului tău site funcționalități noi pentru vizitatori.