Compara╚Ťie site web vs pagin─â de Facebook

Vezi care sunt avantajele și dezavantajele unui site web și ale unei pagini de Facebook.

Dac─â nu ╚Öti ce s─â alegi ├«ntre realizarea unui site web sau a unei pagini de Facebook sau dac─â ai deja o pagin─â de Facebook ╚Öi crezi c─â este suficient pentru tine, ├«╚Ťi recomand s─â cite╚Öti compara╚Ťia de mai jos.

Sunt peste 40 de criterii dup─â care am f─âcut compara╚Ťia ├«ntre un site web ╚Öi o pagin─â de Facebook.

Site web

Pagin─â de Facebook

Dac─â ├«╚Ťi dore╚Öti un site simplu, de prezentare cu c├óteva pagini, costul de realizare a site-ului este relativ mic. Cu c├ót complexitatea site-ului cre╚Öte cu at├ót costurile de realizare vor fi mai mari.

Realizarea unei paginile de Facebook nu cost─â nimic. Dac─â e╚Öti novice ├«n domeniu ╚Öi nu reu╚Öe╚Öti s─â-╚Ťi creezi singur pagina, po╚Ťi apela la un profesionist. Costul de creare a paginii va fi de aproximativ 50ÔéČ.

Utilizarea unei pagini de Facebook at├ót ca instrument de socializare, c├ót ╚Öi ca site de afaceri poate face munca de construire a unei prezen╚Ťe online mai simpl─â, mai u╚Öoar─â ╚Öi mai ieftin─â.

Dac─â ├«nve╚Ťi s─â-╚Ťi administrezi singur site-ul, nu vei avea costuri de administrare ╚Öi mentenan╚Ť─â. ├Än cazul site-urilor mai complexe, serviciul de mentenan╚Ť─â devine aproape obligatoriu, iar costurile ├«ncep de la 30ÔéČ – 50ÔéČ pe lun─â ╚Öi pot ajunge la sute sau mii de euro lunar. Cite╚Öte detalii despre costurile de administrare ╚Öi mentenan╚Ť─â.

De partea de mentenan╚Ť─â se ocup─â Facebook. Dac─â nu ai timp sau nu ai suficient─â experien╚Ť─â, po╚Ťi apela la un specialist pentru administrarea paginii contra cost.

Facebook se ocup─â de tot ce ╚Ťine de infrastructura necesar─â pentru administrarea pagiilor sale. Nu trebuie s─â pl─âte╚Öti nimc.

Costurile suplimentare vor apare ├«n momentul ├«n care dore╚Öti s─â aduci modific─âri site-ului t─âu sau s─â-l dezvol╚Ťi. ╚śi este chiar indicat s─â ai un site dinamic, pe care s─â-l dezol╚Ťi ├«n mod constant.

Faptul c─â nu po╚Ťi modifica o pagin─â de Facebook are ╚Öi dezavantaje. Oric├óte post─âri vei face, oric├óte poze vei ad─âuga, ├«n final pagina ta va arata la fel …. ca o pagin─â de Facebook. Iar vizitatorii ar dori s─â ╚Ötie ce te diferen╚Ťiaz─â de concuren╚Ť─â? Cu o pagin─â de Facebook, nu te po╚Ťi s─â le spui c─â e╚Öti diferit.

Da, exist─â multe alternative de a╚Ťi face singur site-ul pe platforme gratuite. Totu╚Öi nici acelea nu sunt la ├«ndem├óna oricui.

Po╚Ťi alege variantele gratuite dac─â dore╚Öti ╚Ö─â testezi domeniul ╚Öi s─â cape╚Ťi o minim─â experien╚Ť─â. Este chiar indicat s─â faci acest lucru, pentru c─â vei ├«n╚Ťelege mult mai bine ce ├«nseamn─â designul unui site web.

Crearea unei pagini Facebook este simpl─â ╚Öi nu dureaz─â mult tip. ├Än 10 minute po╚Ťi avea o pagin─â activ─â. Mai greu este s─â ob╚Ťii c├ót mai mul╚Ťi urm─âritori.

Realizarea unui site web necesit─â timp. Web designer-ul va trebui s─â ├«n╚Ťeleag─â domeniul de activitate, produsele, serviciile pe care le oferi ╚Öi va trebui s─â creioneze profilul clientului poten╚Ťial.

Urmeaz─â faza de concep╚Ťie, varianta demo, crearea con╚Ťinutului, implementarea diverselor func╚Ťionalit─â╚Ťi, testarea etc. Deci dureaz─â.

╚śi pentru c─â este at├ót de simplu s─â-╚Ťi faci o pagin─â de Facebook, ├«╚Ťi po╚Ťi face mai multe. Nu uita grupurile Facebook, care sunt chiar mai interesante ╚Öi mai interactive dec├ót paginile.

Bine├«n╚Ťeles c─â nu ai nicio ╚Öans─â ca to╚Ťi cei 5 miliarde de utilizatori s─â-╚Ťi vad─â site-ul. Dar ai totu╚Öi ╚Öansa de a alege o abordare mult mai global─â.

1,4 miliarde de utilizatori nu sunt pu╚Ťini. Totu╚Öi, num─ârul celor care vor ajunge s─â-╚Ťi vad─â pagina va fi extrem de mic, dac─â nu vei apela la publicitate.

Nevoia de control este, de fapt, unul dintre cele mai mari motive pentru care ai cu adev─ârat nevoie de un site web.

Tu faci regulile și nu depinzi de algoritmi unei platforme de socializare.

Bazarea pe un site ter╚Ť, cum ar fi Facebook, vine cu unele avantaje. Cu toate acestea, exist─â ├«ntotdeauna un compromis. Unul dintre cele mai semnificative compromisuri este lipsa de control asupra propriei tale pagini.

Indiferent c├ót de mult ├«╚Ťi personalizezi pagina de afaceri, tot Facebook este cel care controleaz─â modul ├«n care clien╚Ťii v─âd ╚Öi interac╚Ťioneaz─â cu marca ta.

Pur ╚Öi simplu nu po╚Ťi avea suficient control atunci c├ónd operezi pe platforma altcuiva.

Fiind propietar po╚Ťi investi f─âr─â griji bani ├«n construc╚Ťia ╚Öi dezvoltarea site-ului.

Pe Facebook, e╚Öti un simplu utilizator, nu un client, ceea ce ├«nseamn─â c─â nu prea ai dreptul s─â te pl├óngi. ╚śi chiar dac─â te pl├óngi, ├«n cele mai multe cazuri nu rezolvi nimic. Facebook r─âspunde ├«n fa╚Ťa ac╚Ťionarilor s─âi, nu ├«n fa╚Ťa utilizatorilor s─âi.

Atunci c├ónd creezi o postare sau trimi╚Ťi un mesaj pe Facebook, e╚Öti de acord cu urm─âtoarele op╚Ťiuni de partajare:

Desc─ârcare. E╚Öti de acord ca al╚Ťi utilizatori Facebook s─â descarce imaginile pe care le partajezi pentru vizualizare personal─â offline.
Integrare. Utilizatorii pot ├«ncorpora con╚Ťinutul dvs. ├«ntr-un iframe pe alte platforme dec├ót Facebook, cum ar fi blogurile sau forumurile precum Reddit.
Partajare pe cronologie. Toate fotografiile dvs. pot fi redistribuite în cronologia personală a unui utilizator.
Partajare ├«n grup. Permite╚Ťi ca con╚Ťinutul dvs. s─â fie partajat ├«n cadrul unor Grupuri private, unde nu pute╚Ťi vedea cum este folosit sau discutat con╚Ťinutul dvs.
Partaja╚Ťi ├«n Messenger. Toate post─ârile de pe Facebook pot fi redistribuite ├«n privat ├«n Messenger.
React. Utilizatorii pot reac╚Ťiona la con╚Ťinutul dvs. folosind emoticoane pozitive sau negative, iar aceast─â activitate poate fi vizibil─â pentru al╚Ťi utilizatori.
Captur─â de ecran. Orice persoan─â care v─â vizualizeaz─â con╚Ťinutul pe un smartphone sau pe un computer personal poate face o captur─â de ecran a con╚Ťinutului dvs.

Con╚Ťinutul site-ului este munca ta sau a echipei tale. Textele ╚Öi pozele sunt crea╚Ťia ta, proprietatea ta ╚Öi ai toate drepturile de autor asupra lor.┬áNimeni nu le poate utiliza f─âr─â acordul t─âu ├«n scris.

Cu toate acestea, odat─â ce ai postat o fotografie pe pagina ta de Facebook, e╚Öti de acord ca to╚Ťi ceilal╚Ťi utilizatori Facebook s─â fie autoriza╚Ťi s─â partajeze ╚Öi s─â redistribuie con╚Ťinutul t─âu.

Te-ai g├óndit vreodat─â c─â munce╚Öti la pagina ta pentru a face trafic pentru Facebook. Cu c├ót con╚Ťinutul paginii tale este mai interesant, cu at├ót Facebook va face mai mul╚Ťi bani din reclamele pe care le insereaz─â ├«n pagina ta.

Atunci c├ónd creezi o postare sau trimi╚Ťi un mesaj pe Facebook, e╚Öti de acord cu urm─âtoarele op╚Ťiuni de partajare:
Desc─ârcare. E╚Öti de acord ca al╚Ťi utilizatori Facebook s─â descarce imaginile pe care le partajezi pentru vizualizare personal─â offline.
Integrare. Utilizatorii pot ├«ncorpora con╚Ťinutul t─âu ├«ntr-un iframe pe alte platforme dec├ót Facebook.
Partajare în cronologie. Toate fotografiile  tale pot fi redistribuite în cronologia personală a unui utilizator.
Partajare ├«n grup. Permi╚Ťi ca tot con╚Ťinutul t─âu s─â fie partajat ├«n cadrul unor grupuri private.
Partaja╚Ťi ├«n Messenger. Toate post─ârile de pe Facebook pot fi redistribuite ├«n privat ├«n Messenger.
Reac╚Ťii. Utilizatorii pot reac╚Ťiona la con╚Ťinutul t─âu folosind emoticoane pozitive sau negative, iar aceast─â activitate poate fi vizibil─â pentru al╚Ťi utilizatori.
Capturi de ecran. Orice persoan─â care ├«╚Ťi vizualizeaz─â con╚Ťinutul pe un smartphone sau pe un computer personal poate face o captur─â de ecran a con╚Ťinutului t─âu.

Tu e╚Öti cel care decide termenii ╚Öi condi╚Ťiile de┬á utilizare a site-ului t─âu. Nu vei mai fi legat de politicile ├«n continu─â schimbare ale site-urilor ter╚Ťe.

├Än momentul ├«n care decizi s─â-╚Ťi administrezi pagina de afaceri pe un site ter╚Ť, trebuie s─â respec╚Ťi termenii ╚Öi condi╚Ťiile de utilizare impuse de acesta, indiferent dac─â ├«╚Ťi plac sau nu.

Ceea ce este ╚Öi mai r─âu este faptul c─â platforme precum Facebook ├«╚Öi actualizeaz─â ├«n permanen╚Ť─â termenii de utilizare ╚Öi algoritmii care decid afi╚Öarea con╚Ťinutului paginii tale.

A╚Öadar, politicile care p─âreau favorabile atunci c├ónd ╚Ťi-ai creat pagina s-ar putea schimba ├«n orice moment.

Ce se ├«nt├ómpl─â dac─â termenii nu mai favorizeaz─â modelul t─âu de afaceri? Ei bine, singurele tale op╚Ťiuni sunt s─â accep╚Ťi noii termenii nefavorabili sau s─â ├«╚Ťi ├«nchizi pagina.

Dac─â ├«ntr-o zi, te treze╚Öti cu vestea c─â Facebook ╚Ťi-a blocat contul sau accesul vizitatorilor la pagina ta? To╚Ťi urm─âritorii t─âi au disp─ârut ╚Öi munca ta de ani de zile s-a irosit.

Din p─âcate mul╚Ťi de╚Ťin─âtori de pagini Facebook au avut parte de o astfel de experien╚Ť─â negativ─â. Lunar, ├«n Rom├ónia exist─â peste 1.000 de c─âut─âri pe Google cu textul ÔÇŁrecuperare pagina facebookÔÇŁ.

Găsește un web designer priceput și vei fi mândru de site-ul tău.

Facebook permite personalizarea antetului paginii, a sec╚Ťiunilor magazinului ╚Öi, desigur, a con╚Ťinutului pe care ├«l distribui. Asta este tot ce po╚Ťi face din punct de vedere al personaliz─ârii.

Orice ai face, albastrul Facebook va domina în continuare pagina ta, indiferent de stilurile de branding pe care le-ai ales.

Nu vei putea niciodat─â s─â ├«╚Ťi spui povestea a╚Öa cum dore╚Öti pe Facebook.

Con╚Ťinutul paginii, ofertele, promo╚Ťiile ╚Öi actualiz─ârile, trebuie s─â se ├«ncadreze ├«n liniile directoare stabilite de Facebook.

Orice con╚Ťinut pe care ├«l publici pe Facebook poate fi folosit de Facebook ├«n scopuri proprii, astfel ├«nc├ót pierzi atractivitatea unui con╚Ťinut exclusiv, unic.

Poate nu știai, dar cel mai utilizat site de pe Internet este Google, nu Facebook.

Tot Google este ╚Öi cel mai utilizat motor de c─âutare. ╚śti╚Ťi ce procent de c─âut─âri sunt efectuate pe Facebook? Cam 1,05% din totalul c─âut─ârilor. Pentru restul de c─âut─âri pe Internet sunt utilizate site-urile Google, Youtube, Yahoo, Bing, Amazon etc..

Primordial pentru tine este să apari în căutările oamenilor pe Google și apoi pe Facebook.

Facebook restric╚Ťioneaz─â accesul motorelor de c─âutare. Din acest motiv, cantitatea enorm─â de informa╚Ťii de pe Facebook nu este indexat─â ╚Öi nu este accesibil─â prin intermediul Google , Bing, Yahoo etc.

Dac─â vrei s─â cau╚Ťi ceva pe Facebook, e╚Öti obligat s─â folose╚Öti func╚Ťia de c─âutare Facebook. O fun╚Ťie rudimentar implementat─â, ineficient─â ce ├«╚Ťi ofer─â rezultate de foarte multe ori irelevante.

Odat─â ce vizitatorul a ajuns pe site-ul t─âu, ├«i po╚Ťi capta toat─â aten╚Ťia.

├Äi po╚Ťi transmite informa╚Ťii utile ╚Öi ├«ntr-o anumit─â m─âsur─â ├«l po╚Ťi determina s─â ac╚Ťioneze ├«n anumite moduri (s─â se aboneze la newsletter, s─â-╚Ťi ofere informa╚Ťii, s─â cumpere un anumit produse sau serviciu etc.)

Pagina ta de Facebook este ├«nconjurat─â de foarte multe informa╚Ťii de la alte persoane, pagini ╚Öi grupuri, care distrag aten╚Ťia vizitatorului.

Cu ajutorul tehnicilor de optimizare SEO, po╚Ťi ob╚Ťine ├«n timp o cre╚Ötere organic─â ╚Öi constant─â a site-ului ├«n c─âut─ârile Google, f─âr─â s─â fi nevoit s─â ├«╚Ťi promovezi site-ul prin publicitate pl─âtit─â.

Este aproape imposibil s─â optimizezi o pagin─â de Facebook pentru motoarele de c─âutare.

În ultimii ani, reach-ul organic (numărul total de persoane la care ajunge o postare) pe platforma Facebook a scăzut în mod constant, pentru că Facebook încearcă prin toate metodele să te determine să plătești pentru publicitate.

Probabil în cazul companiilor mari, bugetele pentru publicitate nu sunt o problemă. Dar problema apare în cazul proprietarilor de afaceri mici, cu bugete limitate.

Po╚Ťi cere p─âreri, po╚Ťi discuta cu urm─âritorii paginii ╚Öi pute╚Ťi face oamenii s─â fie mai con╚Ötien╚Ťi de brandul t─âu..

Tu aprobi publicarea oric─ârui text pe site-ul t─âu. Po╚Ťi evita ├«n acest fel spam-ul, comentariile nepotrivite etc.

Atunci c├ónd un client mul╚Ťumit scrie o recenzie obiectiv─â, este o ╚Öans─â pentru ceilal╚Ťi s─â citeasc─â informa╚Ťii utile despre produsele ╚Öi serviciile pe care le oferi.

Recenziile negative descurajeaz─â clien╚Ťii f─âr─â a-╚Ťi permite vreodat─â s─â te aperi ├«mpotriva afirma╚Ťiilor inexacte.

Aceast─â dezinformare ar putea ├«nsemna zeci sau sute de clien╚Ťi pierdu╚Ťi atunci c├ónd singura ta resurs─â online este o pagin─â de Facebook.

├Än afar─â de faptul c─â prin intermediul unui cont Google analitics, ai acces la un volum mare ╚Öi diverse de statistici, acestea sunt confiden╚Ťiale. Doar tu ai acces la aceste statistici.

To╚Ťi cei care ├«╚Ťi viziteaz─â pagina de Facebook vor putea vedea exact c├ó╚Ťi urm─âritori are pagina, c├óte like-uri au post─ârile ╚Öi toate comentariile.

Uneori acest lucru este benefic, alte ori nu.

Dup─â scandalul Cambridge Analytica, baza de utilizatori a Facebook a ├«nceput s─â scad─â. Av├ónd ├«n vedere c─â securitatea ╚Öi confiden╚Ťialitatea reprezint─â o problem─â permanent─â, va trebui s─â fi foarte atent la tipul de informa╚Ťii pe care le publici pe pagina ta de Facebook.

╚śi atunci te ├«ntrebi, pentru ce ai consumat efort, timp ╚Öi bani s─â-╚Ťi faci o pagin─â de 10.000 de urm─âritori (doar un exemplu), dac─â din acei 10.000 de urm─âritori doar 15% – 35% vor vedea post─ârile tale?

Decizia Facebook de a afi╚Öa cu prioritate con╚Ťinutul pl─âtit are consecin╚Ťe semnificative asupra modului ├«n care utilizatorii vor interac╚Ťiona cu post─ârile tale.

Este bine s─â ╚Öti c─â, post─ârile cu link c─âtre alte site-uri (imaginea din postare fiind preluat─â din link) vor avea un num─âr de aproximativ 3 – 4 ori mai mic de afi╚Ö─âri pe paginile um─âritorilor ├«n compara╚Ťie cu post─ârile cu text ╚Öi poz─â ├«nc─ârcat─â pe Facebook. Pare incredibil, dar ├«n acest mod, Facebook ├«╚Ťi arat─â c─â nu apreciaz─â con╚Ťinutul altor site-uri.

Aceași problemă apare și la postarea link-urilor către Youtube. Dacă încarci video pe Facebook vei avea de 3, 4 ori mai multe vizualizări decât dacă postezi link-ul de pe Youtube.

Recenziile sunt extrem de importante pentru tine și afacerea ta. Publicarea lor pe site, este obligatorie.

Po╚Ťi prelua ├«n mod automat pe site-ul t─âu, recenziile de pe Facebook, Google, Trip Advisor ╚Öi multe alte site-uri.

Dac─â dore╚Öti s─â afli cum po╚Ťi face aceste post─âri automate, cite╚Öte acest articol.

De╚Öi Fcebook este mai restrictiv, po╚Ťi posta paginile site-ului t─âu pe Facebook. Vezi aici cum po╚Ťi face acest lucru.

Exist─â competi╚Ťie acerb─â ╚Öi pentru site-ul t─âu. Dar odat─â ce ai reu╚Öit s─â aduci vizitatorul pe site, po╚Ťi s─â-i ob╚Ťii ├«ntreaga lui aten╚Ťie, f─âr─â ca acesta s─â fie deranjat de reclame, nout─â╚Ťiile din feed, mesaje etc..

Concuren╚Ťa pe Facebook este ├«n fiecare zi tot mai mare. ├Än primul r├ónd, trebuie s─â te lup╚Ťi cu alte afaceri pentru a atrage aten╚Ťia clien╚Ťilor. Pe m─âsur─â ce tot mai multe companii creeaz─â pagini de Facebook, concuren╚Ťa devine ╚Öi mai acerb─â, oblig├ónd de╚Ťin─âtorii paginilor s─â investeasc─â ├«n reclame.

Privește în jurul tău și vei vedea că toate companiile serioase își promovează afacerea pe mai multe canale de publicitate. Un site web este o piesă centrală perfectă pentru foarte multe dintre metodele de promovare existente: Google Ads, marketing afiliat, podcasturi, clipuri pe Youtube, platforme de socializare.

Facebook ├«╚Ťi ofer─â c├óteva moduri de promovare cu o eficien╚Ť─â care este de multe ori doar satisf─âc─âtoare.

Atunci c├ónd alegi s─â faci un anumit tip de promovare, m─âsoar─â ╚Öi eficien╚Ťa acesteia.┬áUn parametru foarte important este costul per click.

Compară cât este costul per click la o campanie Google Add și cât la o campanie de promovare pe Facebook. S-ar putea să ai o mare surpriză.

Setarea unei campanii eficiente Google Add sau realizarea unei campanii de email marketing nu sunt la ├«ndem├óna oricui. Pentru realizarea acestui gen de campanii va trebui s─â apela╚Ťi la persoane cu experien╚Ť─â ├«n domeniu.

Facebook ofer─â o variant─â simpl─â de promovare, pe care oricine o poate seta. Totodat─â, trebuie s─â ╚Öti c─â ╚Öi ├«n cazul Facebook setarea unei campanii eficiente este treab─â de profesionist. Dac─â o setezi incorect vei cheltui bani f─âr─â s─â ob╚Ťii rezultatul dorit.

Captarea aten╚Ťiei pe Facebook este una din cele mai mari provoc─âri. Facebook este o re╚Ťea social─â. Oamenii nu intr─â pe site ca s─â-╚Ťi vad─â reclamele ci pentru a se conecta cu prietenii ╚Öi familia.

De╚Öi reclama ta, va fi afi╚Öat─â pe pagina unui utilizator, exist─â ├«ntotdeauna posibilitatea ca acesta s─â nu o bage ├«n seam─â. ╚śi practic ai pl─âtit-o degeaba.

De multe ori Facebook seam─ân─â cu ├«mpr─â╚Ötierea pliantelor din avion. Mul╚Ťi le v─âd pe jos, pu╚Ťini se apleac─â s─â le citeasc─â.

Exist─â un motiv ├«ntemeiat pentru care chiar ╚Öi afacerile mici ├«╚Öi doresc un site web. ├Ä╚Öi doresc credibilitatea pe care o confer─â de╚Ťinerea unui site.

Adevărul este că oricine poate crea o pagină de Facebook, o poate umple cu date false și poate cumpăra mii de like-uri sau recenzii pentru a ne face să credem că este o companie legitimă.

Dar nu oricine poate avea un site web!

Poate c─â Facebook va continua s─â dezvolte aceast─â op╚Ťiune de a crea un magazin online ╚Öi ├«n viitor, vei putea crea magazine online complexe. Din p─âcate varianta de acum nu poate fi luat─â ├«n calcul.

De╚Öi instrumentele de analiz─â a traficului sunt mai pu╚Ťine dec├ót ├«n cazul celor oferite de Google ╚Öi alte companii, sunt suficiente pentru o analiz─â decent─â.

Este bine să ști că Facebook a fost acuzat de multe ori, că oferă date care induc în eroare utilizatorii paginilor de Facebook.

F─âc├ónd un back-up regulat (se poate face automat), site-ul va fi mereu ├«n siguran╚Ť─â ╚Öi ├«l po╚Ťi reface la orice versiune dore╚Öti.

Dac─â nu e╚Öti mul╚Ťumit de serviciile de hosting, ├«╚Ťi po╚Ťi muta site-ul la alt furnizor.

Teoretic, exist─â o func╚Ťie prin care po╚Ťi salva con╚Ťinutul unei pagini de Facebook ├Äncearc-o ╚Öi vezi c├ót de bine func╚Ťioneaz─â :).

S─â lu─âm ca exemplu site-ul webage.ro. ├Än afar─â de informa╚Ťiile legate de serviciile pe care le oferim, site-ul ofer─â aplica╚Ťii ╚Öi formulare online gratuite de calcul, teste ╚Öi chestionare (vede╚Ťi aplica╚Ťiile aici).

De╚Öi din aceast─â compara╚Ťie rezult─â clar c─â o pagin─â de Facebook este net inferioar─â ├«n compara╚Ťie cu un site web, trebuie s─â recunoa╚Ötem c─â Facebook nu trebuie ignorat. De fapt o pagin─â de Facebook este vital─â pentru aproape orice afacere.

Poate o pagină de Facebook să înlocuiască un site web?
Nu, dar acestea pot func╚Ťiona ├«mpreun─â ca instrument de marketing online pentru a te ajuta s─â-╚Ťi m─âre╚Öti num─ârul de clien╚Ťi.

├Än concluzie ideal ar fi s─â ai un site web, o pagin─â de Facebook ╚Öi conturi pe alte re╚Ťele de socializare cum ar fi: Instagram, Twitter, Google Business, Pinterest, Reddit, Tumblr etc. Cu c├ót e╚Öti mai prezent pe internet, cu at├ót este mai bine pentru tine ╚Öi afacerea ta.

Cât costă un site web?

Webage Cat costa un site web?

Vrei s─â afli c├ót te cost─â crearea unui site web ├«n Rom├ónia? Folose╚Öte acest calculator de pre╚Ťuri. Po╚Ťi seta diverse configura╚Ťii pentru calculul pre╚Ťului, ├«n func╚Ťie de tipul de site web dorit, creatorul site-ului (student, freelancer, firm─â etc.), complexitatea site-ului, costurile de hosting etc.

calculeaz─â pre╚Ťul unui site web
avantaje site web ÔÇó dezavantaje site web ÔÇó avantaje pagina Facebook ÔÇó dezavantaje pagina Facebook ÔÇó site web vs Facebook ÔÇó comparatie site Facebook ÔÇó site sau pagina Facebook ÔÇó eficienta site web ÔÇó eficienta pagina Facebook ÔÇó promovare site web ÔÇó promovare pagina Facebook ÔÇó optimizare site web ÔÇó optimizare pagina Facebook ÔÇó costuri site web ÔÇó costuri pagina Facebook ÔÇó audienta site vs Facebook ÔÇó engagement site web ÔÇó engagement pagina Facebook ÔÇó trafic site web ÔÇó trafic pagina Facebook ÔÇó proprietate site web ÔÇó control pagina Facebook ÔÇó vizibilitate site web ÔÇó vizibilitate pagina Facebook ÔÇó SEO site web Facebook ÔÇó long tail site web ÔÇó long tail pagina Facebook ÔÇó conversii site web ÔÇó conversii pagina Facebook ÔÇó analiza site vs Facebook.