Ofertă creare site prezentare firmă instalații electrice – Răspuns către un client Webage

Ofertă creare site firmă instalatii electrice

Din categoria ”În spatele scenei: Sfaturi de la un web designer despre crearea și promovarea site-urilor web” – Ofertă creare site web firmă de instalații electice

Cererea clientului

Clientul, o firmă din Timișoara, din domeniul instalațiilor electrice, a cerut o ofertă pentru refacerea site-ului vechi și crearea unui nou site de prezentare.

Răspunsul Webage

Salut XXX,
 
M-am uitat pe site. Găsești mai jos observațiile mele.
 
 

Design-ul site-ului:

– Este învechit;
– Nu este optimizat pentru afișarea pe dispozitivele mobile. De ex., pe ecranul unui telefon, site-ul se afișează identic ca pe ecranul unui laptop, deci designul nu este ”responsive”, adică nu se adaptează la rezoluția ecranului. Și dacă iei în calcul că 75% dintre cei care navighează pe internet o fac de pe dispozitive mobile, acest lucru este o problemă majoră pentru site-ul vostru.
– Logo este cam învechit din punct de vedere al designului. Așa cum marile branduri, și-au refăcut logo de-a lungul anilor, chiar de mai multe ori, după 23 de ani de activitate, ar fi util un refresh la logo-ul vostru.
 
 

Informațiile de pe site:

– Prima pagină, care este practic cea mai importantă, nu are informații clare și utile despre serviciile oferite;
– Multă informație este prezentată la modul general, și nu spuneți efectiv ce faceți, cum faceți, ce probleme rezolvați pentru clienți, care sunt avantajele pe care le oferiți etc.
– Unele imagini nu se afișează;
– Aveți destul de multe informații care nu par a fi actualizate (de ex. ați scris doar 8 ani de experiență în loc de 23 ani);
– Nu aveți o secțiune de testimoniale pe site;
– Nu aveți o secțiune cu lucrări executate (inclusiv poze, filmulețe etc.). De reținut pe viitor, când faceți proiecte noi, faceți și poze cu scopul de a le publica pe site.
– Pagina ”Despre noi”, ar trebui să conțină informații despre acționari și poze cu voi și echipa. Oamenii vor să știe cine sunteți, adică cine sunt persoanele din spatele afacerii. Dacă faceți cunoscut acest lucru, interacțiunea devine mai personală, și va crește nivelul de notorietate cu XX% mai ales dacă puneți și poze cu voi.
 
 

Funcționare:

– Nu funcționează anumite linkuri;
– Având în vedere dimensiunile mici ale paginilor, acestea se încarcă încet. Ori este o problemă de construcție a site-ului actual, ori una legată de serverul de hosting.
 
 

Prezență pe net și trafic:

– Traficul organic (cel generat de căutările Google) este aproape inexistent (vezi pe grafic traficul din 2012). Excepție fac câteva perioade, dar și alea cu trafic nesemnificativ (16 vizite pe lună).
 

Trafic site web Google Analytics

 
 
– Pentru anumite cuvinte de căutare, performanți binișor de ex: ”xxxxx”, dar pentru altele care sunt mai interesante/utile pentru voi, nu prea: de ex. ”yyyyy”;
– Vezi mai jos o parte din cuvintele pentru care apăreți în căutări. 
 
Deși apăreți în căutări, din păcate lumea nu face click pe linkul vostru (vezi coloana Trafic = 0). 
 
Asta este o mare problemă a site-urilor prost făcute sau neoptimizate din punct de vedere SEO, de care proprietarii nu știu. Altfel spus, la o căutare pe net, după un cuvânt cheie, Google îți afișează site-ul dar căutătorul ”nu este tentat să facă click pe linkul site-ului” ci trece peste făcând click pe alte linkuri. 
 
 

Cuvinte cheie

 
 

Oferta de preț:

O găsești în format Excel în atașament. 
Nu am inclus în tabel, partea de optimizare SEO și promovare.
La fel ca la oferta pentru liceu, pui ”0” și ”1” în coloana ”C”, ca să adaugi/elimini module, formulare, pagini etc.
Dacă vrei discutăm fiecare modul, pagină în parte ca să înțelegi utilitatea lor.
Puteți să alegeți o variantă de site cu o structură mai simplă, pe care să o dezvoltați în timp sau una complexă de la început.
Plata o puteți face în rate.
 
 

Promovarea site-ului:

Site-ul odată făcut, oricât de bine arată, trebuie promovat. Altfel, va fi ca o carte de vizită pe care o ți în buzunar.
 
Există 3 scopuri pentru care vrei să-ți promovezi site-ul.
1. Ca să faci bani din vânzarea de produse și servicii (marketing);
2. Ca să îți creezi o imagine bună (branding), care ajută implicit și la vânzări.
3. Ca să-ți umpli timpul, pentru că nu ai nimic mai bun de făcut. Cred că așa au luat naștere blogurile :).
 
 

Cum puteți face promovarea site-ului?

Ideal ar fi să o faceți pe cât mai multe canale. Dar pentru că bugetul de promovare este limitat, ar trebui făcută pe cele mai eficiente canale, pentru businessul vostru.
 
Aici aveți 2 variante de bază:
1. Reclamă țintită, adică bagi banii cu un scop clar, pe termen determinat. De obicei este reclama plătită pe: Google, Facebook, Instagram, TikTok, și alte rețele de socializare, site-uri de affiliate marketing etc.
2. Acțiuni care duc la mărirea traficului pe site și la creșterea autorității site-ului. Acesta ar trebui să fie un proces continuu.
 
 

Pentru businesul vostru recomand următoarele 

(nu este nevoie să le faceți pe toate sau pe toate deodată):
 
1. Promovare prin Google Ads, atunci când aveți nevoie de rezultate imediate;
2. Creșterea traficului și autorității site-ului prin (astea ajută site-ul pe termen lung):
– Implementarea de formulare de calcul online gratuite (oamenilor le plac lucrurile gratuite);
– Implementare secțiune de testimoniale de la clienți mulțumiți;
– Optimizare SEO;
– Crearea de conținut bine structurat despre instalații electrice, rețele de calculatoare și sisteme de supraveghere (ghiduri, tutoriale, sfaturi, coduri și standarde relevante);
– Bloguri regulate cu articole de calitate, relevante pentru industrie, cu actualizări constante cu informații noi și articole de ultimă oră. Îți recomand să te apuci să scri chiar tu, regulat pe blog. S-ar putea să-ți facă plăcere ;
– Obținerea de linkuri de calitate de pe alte site-uri de autoritate din domeniu;
– Implementarea unei secțiuni de întrebări frecvente (FAQ) cuprinzătoare;
– Prezență activă în mediile sociale relevante, în cazul vostru LinkedIn ar fi cea mai potrivită rețea.
 
 

Tipuri de calculatoare online pe care le-am putea implementa pe site:

Genul acesta de calculatoare ajută la creșterea traficului site-ului și la creșterea autorității lui. Apoi implicit crește notorietatea brandului, cresc vânzările etc.
– Calculator lumeni (asta este făcut deja la mine pe site: https://webage.ro/calculator-de-lumeni-alege-corect-iluminatul-pentru-camere/)
– Calculator pentru estimarea costurilor unei instalații electrice pentru o casă sau clădire comercială;
– Calculator cost consum energie electrică la o casă/apartament;
– Calculator cost instalație energie solară;
– Calculator pentru dimensionarea unei instalații fotovoltaice pentru producerea de energie electrică;
– Calculator pentru determinarea dimensiunii bateriei necesare într-un sistem de stocare a energiei solare;
– Calculator pentru determinarea secțiunii cablurilor electrice necesare pentru o instalație;
– Calculator pentru a evalua dimensiunea și capacitatea necesară a unui generator de rezervă pe benzină – motorină;
– Calculator pentru estimarea puterii necesare pentru un sistem de back-up UPS;
– Calculator pentru evaluarea eficienței financiare a unei investiții în echipamente de energie regenerabilă;
– Calculator pentru estimarea costului instalării unui sistem de securitate;
– Calculator pentru estimarea costurilor unei rețele de calculatoare pentru o companie;
– Calculator pentru costul întreținerii instalației electrice;
Calculatoarele astea sunt propuneri, poate aveți și voi astfel de idei cu calculatoare utile.

Site web cu plata în rate

Detalii

Vezi prețurile serviciilor

Prețuri

De ce să alegi Webage?

Detalii

Costuri transparente

Detalii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *