Site de prezentare servicii psiholog, psihoterapeut
Creăm site-uri web pentru psihologi, psihoterapeuți și profesioniștii din domeniul resurselor umane.
Pentru un psiholog, psihoterapeut sau profesionist din domeniul HR, existența unui site web este esențială.
Calculează prețul site-ului, simplu și ușor, folosind formularul nostru.
Ce ar trebui să conțină site-ul unui psiholog, psihoterapeut?
Structura unui site web pentru un psiholog, psihoterapeut poate conține următoarele pagini:
1. Pagina despre tine sau echipa ta;
2. Pagina cu domeniile de expertiză;
3. Pagina cu serviciile oferite. Exemple de servicii:
- Psihologie clinică;
- Expertiză psihologică;
- Testare și evaluare psihologică
- Consiliere psihologică individuală;
- Consiliere de cuplu;
- Consiliere de familie;
- Consiliere pentru copii;
- Psihoterapia adolescentului;
- Psihoterapie pentru studenți;
- Psihoterapia vârstnicului;
- Psihoterapie pentru tratarea tulburărilor alimentare;
- Psihoterapie pentru tratarea anxietății;
- Psihoterapie pentru tratarea depresiei;
- Evaluare psihologică pentru copii și adolescenți (evaluarea nivelului de dezvoltare, evaluarea pregătirii pentru școală, evaluarea strategiilor de învățare și a motivației școlare, evaluarea sănătății mentale, evaluare pentru consiliere în carieră);
- Autocunoaștere și dezvoltare personală;
- Managementul stresului;
- Managementul conflictelor;
- Managementul timpului;
- Training;
- Coaching;
- Dezvoltare personală;
- Programe well being;
- Theta healing;
4. Pagina de terapie online;
5. Teste și chestionare online (vezi lista testelor ce pot fi implementate pe site-ul tău);
Această pagină permite realizarea testelor și chestionarelor pentru pacienți pe bază de user și parolă. Testele vor putea fi făcute online doar de pacienții înregistrați. Rezultatele vor putea fi văzute doar de psiholog/psihoterapeut.
6. Întrebări și răspunsuri;
7. Tarife pentru serviciile oferite;
8. Articole din domeniu;
9. Contact;
10. Pagină programare online.
Dacă nu ai un site web …
Dacă nu ai un site web, și dacă ai ezitat până în acest moment să abordezi domeniul online, acum este momentul să o faci. Decizia de a deveni activ în online este esențială și trebuie să o vezi ca o investiție fără de care va fi tot mai greu să rămâi vizibil pentru clienții tăi.
Dacă ai doar o pagină de Facebook …
Dacă ai doar o pagină de Facebook, citește acest articol pentru a vedea dezavantajele unei astfel de pagini și motivele pentru care ar trebui să te gândești la propriul tău site web: 10 dezavantaje ale unei pagini de Facebook.
Dacă ai un site vechi …
Dacă ai deja un site web, nu neglija aspectul site-ului, organizarea și utilitatea informațiilor publicate. Site-ul web va crea o primă impresie potențialilor clienți, despre tine și serviciile pe care le oferi. Niciodată nu este prea târziu să îți refaci site-ul la un nivel profesionist. Citește 10 motive pentru a-ți reface site-ul.
Dacă ai deja un site web, cu un aspect profesional, nu uita că îl poți îmbunătății în mod continuu și poți adăuga module care să aducă un beneficiu vizitatorilor, să îți ofere informații suplimentare despre aceștia, să-ți mărească traficul site-ului și implicit să îți crească numărul potențialilor clienți.
Îți recomandăm:
– formularele online cu care vei putea face online, teste de personalitate, chestionare, sondaje de opinie;
– modul de postări automate pe rețelele de socializare, care îți ușurează munca, postând pentru tine articole pe Facebook, Instagram, Linkedin, Google Business, Pinterest, Twitter etc.
Consultanță gratuită
CONTACTEAZĂ-NE și îți vom oferii gratuit informații despre: cum ar trebui să arate site-ul tău, cum te pot ajuta chestionarele și testele online, ce înseamnă promovarea site-ului.