Nu știți cum pot fi folosiți roboții de chat? Vă prezentăm 40 de idei pentru utilizarea roboților de chat.
1. Site-uri de recrutare
Dacă aveți prea puțini recruiteri și un volum mare de lucru, roboții pot face interviuri preliminare cu candidații.
– colectarea automată a CV-urilor;
– teste diverse pentru candidați;
– colectarea de informații cu privire la așteptările salariale, profesionale etc.;
– colectare feedback-uri după procesele de consultanță, teambuilding, training, coaching etc..
2. Magazine online
– oferiți vizitatorilor detalii suplimentare despre produsul căutat;
– oferiți discounturi sau alte avantaje pentru cumpărăturile făcute pe site-ul vostru.
3. Site-uri web de booking
– oferiți vizitatorilor detalii despre rezervări;
– oferiți discounturi sau alte avantaje pentru rezervările făcute în anumite perioade ale săptămânii sau ale anului;
– oferiți informații despre obiectivele turistice din zonă;
– recomandați produse locale sau suveniruri.
4. Site-uri web pentru restaurante
– faceți rezervări online;
– recomandați meniul zilei;
– recomandați produse specifice restaurantului dumneavoastră;
– oferiți detalii despre livrarea la domiciliul clientului.
5. Site-uri web pentru servicii financiare & asigurări
– oferiți informații despre serviciile și produsele oferite;
– recomandați anumite servicii sau produse;
– planificați o întâlnire cu potențialul client.
6. Site-uri web pentru sănătate
– faceți o diagnosticare sumară a potențialilor pacienți;
– oferiți posibilitatea de programare online pentru consultații;
– în funcție de afecțiuni, recomandați anumiți medici sau clinici medicale;
– recomandați vizualizarea anumitor clipuri video cu sfaturi pentru pacienți.
7. Site-uri web auto
– aflați dorințele clientului, legate de autoturismul pe care și-l dorește sau serviciile din domeniul auto de care are nevoie;
– aflați bugetul pe care clientul este dispus să îl aloce achiziției unei mașini;
– programați o întâlnire cu potențialul client;
– cereți datele de contact în vederea trimiterii de promoții dedicate.
8. Site-uri web imobiliare
– aflați dacă vizitatorul site-ului este interesat să vândă, să cumpere sau dacă dorește informații generale despre domeniul imobiliar;
– aflați detalii legate de tipul imobilului (apartament, casă, teren, spații comerciale etc.)
– aflați bugetul pe care potențialul cumpărător este dispus să îl aloce achiziției unui imobil;
– obțineți datele de contact ale potențialului client.
9- 40. Site-uri web pentru servicii generale
Aveți un site web în domeniul serviciilor gen:
– servicii de consultanță;
– servicii de management;
– servicii de training;
– servicii de curățenie;
– servicii de igienizare;
– servicii de deratizare;
– servicii de transport & tractări auto;
– construcții;
– servicii de amenajare grădini;
– design & amenajări interioare;
– copywriting & publicitate;
– croitorie;
– grădinițe &after school;
– mobilier la comandă;
– service auto & moto, cosmetică auto, tuning auto, ITP;
– instalații sanitare;
– instalații electrice;
– reparații electronice și electrocasnice;
– montaj ferestre și uși termopan;
– organizare evenimente;
– servicii foto & video;
– flori și aranjamente florale cu livrare la domiciliu;
– lecții de dans;
– fitness, activități sportive, închiriere săli și terenuri de sport;
– machiaj & cosmetică, coafor & frizerie;
– saloane SPA, saloane de bronzat;
– servicii de arhitectură & cadastru;
– servicii animale de companie, hotel animale, dresaj animale, adopții animale;
– servicii veterinare;
– servicii de psihoterapie;
– servicii de turism;
– traduceri legalizate;
– servicii notariale și juridice;
– servicii audit, consultanță în afaceri;
– servicii de pază și protecție etc.
– servicii de cadastru și topografie.
Luați în calcul utilizarea roboților de chat. O parte dintre vizitatorii site-ului web ar putea devenii clienții dumneavoastră. Nu irosiți această oportunitate.
Contactează-ne! Îți vom explica cum funcționează roboții de chat și cum îi poți folosi cu succes pentru site-ul tău.
Contact
Iată câteva idei de utilizare a chatbots:
Serviciul clienți: Chatbots pot fi utilizate pentru a oferi asistență instantanee clienților, răspunzând la întrebări obișnuite, oferind informații despre produse sau servicii și ajutând la rezolvarea problemelor.
Generarea de lead-uri: Chatbots pot fi folosite pentru a capta clienți potențiali, oferind promoții speciale sau reduceri utilizatorilor care își furnizează datele de contact sau se înscriu la un buletin informativ.
Comerț electronic: Chatbots pot fi utilizate pentru a ajuta clienții să navigheze și să achiziționeze produse sau servicii pe un site web sau o aplicație mobilă, prin oferirea de recomandări și asistență în procesul de plată.
Programarea de întâlniri: Chatbots pot fi utilizate pentru a ajuta utilizatorii să programeze întâlniri sau să facă rezervări, prin colectarea informațiilor necesare și confirmarea disponibilității.
Marketingul de conținut: Chatbots pot fi utilizate pentru a oferi recomandări personalizate de conținut sau pentru a furniza informații despre anumite subiecte sau domenii de interes.
Personalizare: Chatbots pot fi utilizate pentru a oferi experiențe personalizate utilizatorilor, prin colectarea de informații despre preferințele și interesele acestora și prin utilizarea acestor date pentru a le adapta interacțiunile.
În general, chatbots pot fi un instrument util pentru companiile care doresc să îmbunătățească implicarea clienților, să genereze lead-uri și să eficientizeze procesele.