De ce sunt dezamăgiți majoritatea posesorilor de site-uri web?

De ce sunt dezamăgiți majoritatea posesorilor de site-uri web

De ce sunt dezamăgiți majoritatea posesorilor de site-uri web?

 

Ți-ai făcut un site web și totuși nu se întâmplă nimic deosebit cu el? Nu este ce ți-ai imaginat și se pare că nu te ajută cu nimic la dezvoltarea afacerii tale? Tragi concluzia că nu a fost o investiție bună și ignori site-ul în continuare?

În primul rând trebuie să te gândești că internetul nu începe cu site-ul tău. Sunt peste 1,2 miliarde de site-uri în acest moment. Chiar dacă multe dintre acestea nu sunt active, numărul tot rămâne impresionant.

Nu ai greșit cu nimic atunci când ți-ai făcut un site web. Clienții potențiali sunt prezenți online și caută informații, produse și servicii pe care tu le ai pe site-ul tău.

Problema este că te-ai oprit aici și nu ai făcut următorul pas: promovarea site-ului. Iar promovarea nu înseamnă doar publicitate ci și o analiză atentă a potențialilor tăi clienți precum și a produselor sau serviciilor pe care le oferi.

Unele promovări sunt complexe și durează mult timp. Altele sunt simple și au efect imediat.

 

Dar înainte de a-ți promova site-ul ar trebui să te asiguri că:

1. Site-ul arată profesional. 

75% dintre utilizatorii de internet apreciază credibilitatea și performanța unei companii pe baza designului site-ului lor.

 

2. Site-ul funcționează fără erori.

Toate modulele care îi asigură o funcționare corectă sunt actualizate în mod regulat. Dacă site-urile nu sunt întreținute, acestea nu vor produce rezultatele pe care le aștepți.

 

3. Site-ul funcționează corect pe dispozitivele mobile.

Numărul de utilizatori care accesează internetul prin dispozitivele lor mobile a ajuns la 75%. 93% dintre site-urile micilor afaceri nu sunt afișate corect pe un smartphone.

 

4. Site-ul este protejat împotriva atacurilor cibernetice și asigură securitatea digitală a vizitatorilor.

 

5. Site-ul este simplu, ușor de utilizat, oferă cititorului informații concise și utile fără prea multe animații, solicitări publicitare, redare automată de videoclipuri, muzică de fundal etc.

 

6. Site-ul se încarcă rapid.

 

7. Utilizatorul găsește ușor și rapid datele de contact (adresa de email, numărul de telefon și adresa fizică dacă este cazul).

– 49% dintre site-urile micilor afaceri nu au un număr de telefon;
– 93% nu afișează o adresă de e-mail sau afișează doar un formular de contact. Formularele de contact, deși sunt des folosite, nu sunt o alternativă grozavă;

 

8. Informațiile sunt actualizate atât pe site cât și în Google Business și în paginile de socializare.

– 85% dintre site-urile micilor afaceri afișează informații incorecte;
– 64% dintre proprietarii de site-uri consideră că actualizarea este o provocare majoră deși lucrurile nu sunt chiar atât de complicate iar actualizările sunt absolut necesare.

 

9. Site-ul îți furnizează informații statistice despre utilizatori și comportamentul acestora.

– 75% dintre afacerile mici nu folosesc site web ale site-urilor.

Ai un site web? Vrei să afli ce probleme are și cum poți să îi îmbunătățești performanțele? Vrei să afli cum îți poți promova site-ul?
Întreabă-ne și te ajutăm cu plăcere. Consultanța este gratuită.

Vreau evaluare site Contact

Un comentariu la “De ce sunt dezamăgiți majoritatea posesorilor de site-uri web?

  1. GptMan a scris:

    Există multe motive pentru care proprietarii de site-uri web pot fi dezamăgiți de performanța site-ului lor. Unele motive comune includ:

    Lipsa de trafic: Unul dintre cele mai frecvente motive de dezamăgire este lipsa de trafic pe site-ul web. Acest lucru se poate datora unei varietăți de factori, printre care lipsa de promovare, o clasare slabă în motoarele de căutare sau lipsa de relevanță pentru publicul țintă.

    Rate de conversie slabe: Chiar dacă un site web primește trafic, dacă vizitatorii nu întreprind acțiunea dorită (cum ar fi efectuarea unei achiziții sau completarea unui formular), proprietarul site-ului web poate fi dezamăgit de rezultate.

    Probleme tehnice: Problemele tehnice, cum ar fi timpi de încărcare lenți, linkuri rupte sau erori, pot fi frustrante pentru proprietarii de site-uri web și pot duce la dezamăgire.

    Design slab sau experiență de utilizare: Un site web prost conceput sau greu de utilizat poate fi un factor de descurajare major pentru vizitatori și poate duce la dezamăgire pentru proprietarul site-ului web.

    Obiective neclare sau nerealiste: Dacă proprietarii de site-uri web au obiective neclare sau nerealiste pentru site-ul lor, aceștia pot fi dezamăgiți de rezultate, chiar dacă site-ul web are performanțe bune în alte domenii.

    În general, este important ca proprietarii de site-uri web să aibă obiective clare, un site web bine conceput și ușor de utilizat și un plan solid de marketing și promovare pentru a maximiza șansele de succes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *