Din categoria ”În spatele scenei: Sfaturi de la un web designer despre crearea și promovarea site-urilor web” – Ofertă optimizare SEO site
Salut XXX,
Partea de optimizare SEO a unui site are 2 părți:
1. Optimizarea on-page, adică optimizarea paginilor site-ului pentru anumite cuvinte cheie.
2. Optimizarea off-page, adică tot ce ține de exteriorul site-ului.
Site-ul tău, nu are mult text, nu are articole de blog și din acest motiv optimizarea on-page, nu va avea o eficiență foarte mare. Se poate face și costă XXX€.
Dar mult mai importantă în cazul tău, este optimizare off-page:
- Backlink-uri de calitate: Trebuie să obții backlinkuri de calitate de la alte site-uri web relevante din nișa ta de activitate.
- Prezență pe rețelele sociale: Trebuie să fi activ pe platformele de social media relevante și să-ți promovezi fotografiile și videoclipurile.
- Interacțiune cu audiența: Trebuie să interacționezi cu audiența ta de pe rețele (răspunsuri la comentarii și mesaje private).
- Participarea la comunități online: Participă activi în discuțiile de pe forumuri, grupuri și alte comunități online relevante din nișa ta.
Pot face partea aceasta de optimizare off-page, și dacă ești interesat pot estima un preț sub forma unui abonament lunar.
Dacă te gândești serios la promovare, ar trebui să iei în calcul și promovarea plătită:
a) Campanii PPC (Pay-Per-Click): Google Ads, YouTube Ads, Bing Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok Ads etc.
a) Campanii PPC (Pay-Per-Click): Google Ads, YouTube Ads, Bing Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok Ads etc.
b) Promovare pe platforme de specialitate din categoriile tale de interes;
c) Influencer marketing;
d) Affiliate marketing;
e) Etc.