Statistici Internet 2021
– America latină și Caraibe: 9.5%;
– Orientul mijlociu: 3.7%;
– Oceania și Australia: 0.6%.
52% – Altele.
4% – Jocuri în rețea
8. Utilizarea rețelelor sociale pe generații:
Facebook
86% – Generation Z (vârsta 18-24)
77% – Millennials (vârsta 25-40)
51% – Generation X (vârsta 41-56)
34% – Baby Boomers (vârsta 57-74)
54% femei;
46% bărbați.
Instagram
67% – Generation Z (vârsta 18-24)
47% – Millennials (vârsta 25-40)
23% – Generation X (vârsta 41-56)
8% – Baby Boomers (vârsta 57-74)
51% femei;
49% bărbați.
LinkedIn
21% – Generation Z (vârsta 18-24)
60% – Millennials (vârsta 25-40)
17% – Generation X (vârsta 41-56)
3% – Baby Boomers (vârsta 57-74)
43% femei;
57% bărbați.
Youtube
81% – Generation Z (vârsta 18-24)
71% – Millennials (vârsta 25-40)
67% – Generation X (vârsta 41-56)
58% – Baby Boomers (vârsta 57-74)
51% femei;
49% bărbați.
9. Cele mai accesate site-uri:
1. TikTok.com
2. Google.com
3. Facebook.com
4. Microsoft.com
5. Apple.com
6. Amazon.com
7. Netflix.com
8. YouTube.com
9. Twitter.com
10. WhatsApp.com
10. Cele mai utilizate motoare de căutare sunt:
– 87,1% Google;
– 5,8% Bing;
– 3% Yahoo;
– 1,7% Yandex;
– 0,9% Baidu;
11. 68% din tot traficul de pe internet este generat de motoarele de căutare.
12. Google primește aproximativ 7 miliarde de cereri de căutare în fiecare zi.
13. 66% dintre companii fac publicitate în mediul online. Cele mai utilizate moduri de publicitate sunt:
– Promovarea pe rețelele sociale: 86%
– Plasarea de bannere în format grafic pe site-urile web: 80%;
– Promovarea pe motoarele de căutare: 66%;
– Alte tipuri de publicitate: 43%.
14. Alocarea bugetelor de publicitate:
– Televiziune: 29%;
– Căutare plătită: 17%;
– Rețele sociale: 13%.
15. În cazul motorului de căutare Google:
– 6,85% din toate click-urile făcute atunci când navigam de pe calculatoare (laptop, desktop);
– 11,38% din clicurile făcute atunci când navigam de pe dispozitive mobile sunt click-uri pe anunțuri plătite.
16. 47% dintre utilizatorii de internet folosesc o extensie a browser-ului pentru a bloca anunțurile publicitare. Procentul pe regiuni este:
– Asia & Pacific: 40%;
– America de Nord: 38%;
– Asia centrala & Africa: 37%;
– Europa: 36%;
– America Latină: 35%.
Datorită blocării anunțurilor, firmele americane reclamă pierderi în valoare de 12,1 miliarde de dolari pentru anul 2020.
17. 2,14 miliarde de persoane au făcut cumpărături online în 2021.
Iată câteva statistici de internet din 2021 care ar putea fi de interes:
În iunie 2021, existau aproximativ 4,9 miliarde de site-uri web active pe internet.
În 2021, se estimează că vor exista în jur de 4,8 miliarde de utilizatori de internet la nivel mondial, reprezentând aproximativ 59% din populația globală.
Cea mai populară platformă de social media în 2021 este Facebook, cu peste 2,7 miliarde de utilizatori activi lunar.
În 2021, se estimează că vânzările de comerț electronic vor ajunge la 4,2 trilioane de dolari la nivel global.
În 2021, se estimează că, în medie, o persoană petrece în jur de 6 ore și 43 de minute online în fiecare zi.
În 2021, se estimează că dispozitivele mobile vor reprezenta aproximativ 65% din utilizarea internetului la nivel mondial.
În 2021, se estimează că aproximativ 75% dintre utilizatorii de internet vor folosi un motor de căutare pentru a găsi informații online.
Aceste statistici sunt din 2021 și este posibil să nu fie reprezentative pentru utilizarea actuală a internetului.