10 dezavantaje ale unei pagini de Facebook ­čĹÄ­čĆ╗

10 dezavantaje ale unei pagini de Facebook

10 dezavantaje ale unei pagini de Facebook.

 

Acest articol se adreseaz─â ├«n special persoanelor care au decis s─â ├«╚Öi promoveze brandul, produsele, serviciile sau poate imaginea personal─â, baz├óndu-se exclusiv pe re╚Ťeaua de socializare Facebook. Paginile de Facebook se creeaz─â rapid, sunt la ├«ndem├óna tuturor, sunt foarte utile dar nu ╚Öi suficiente.

Pentru a reu╚Öi ├«n domeniul online, afacerea ta are nevoie ├«n primul r├ónd de un site web ╚Öi apoi de Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest, Twitter ╚Öi alte re╚Ťele de socializare. Facebook nu este op╚Ťiunea┬áde baz─â, ci o alternativ─â excelent─â pentru promovare.

 

V─â prezint ├«n continuare marile dezavantaje ale unei pagini de Facebook ╚Öi motivele pentru care ar trebui s─â lua╚Ťi ├«n calcul crearea propriului site web.

 

1. Posibilit─â╚Ťile de dezvoltare a unei pagini de Facebook sunt extrem de limitate ╚Öi acest lucru ├«l vei sim╚Ťi pe m─âsur─â ce afacerea ta cre╚Öte.

Po╚Ťi personaliza pagina ta cu un banner ╚Öi cu un logo. ╚śi cam at├ót. Toate paginile arat─â la fel. Toate post─ârile arat─â la fel.

Poten╚Ťialii t─âi clien╚Ťi vor s─â ╚Ötie ce te face diferit fa╚Ť─â de concuren╚Ť─â. Site-urile web ├«╚Ťi ofer─â flexibilitate ╚Öi posibilitatea continu─â de adaptare. Po╚Ťi schimba designul oric├ónd dore╚Öti, te po╚Ťi folosi de automatiz─âri care ├«╚Ťi vor u╚Öura munca etc.

2. Informa╚Ťia de pe o pagin─â de Facebook nu este structurat─â.

Este dificil s─â cau╚Ťi ╚Öi s─â g─âse╚Öti ce te intereseaz─â. Urm─âritorii paginii tale vor vedea ├«n mod constant doar ultimele tale post─âri.

Foarte pu╚Ťini ╚Ötiu s─â caute o anume informa╚Ťie pe o pagin─â. Dac─â ai site-ul t─âu, tu controlezi ├«n propor╚Ťie de 100% informa╚Ťia de pe site, structura acesteia ╚Öi modul ├«n care ajunge la poten╚Ťialii t─âi clien╚Ťi.

Un site web bine proiectat va func╚Ťiona ca o extensie a imaginii companiei tale, a produselor ╚Öi serviciilor pe care le oferi.┬áVei┬á oferi vizitatorilor informa╚Ťii valoroase, ╚Öi ├«i vei ajuta, s─â-╚Ťi cunoasc─â mai bine produsele, serviciile, valorile ╚Öi misiunea companiei.

 

3. Pentru multă lume Facebook înseamnă Like & Share.

Dar acest lucru este în majoritatea cazurilor insuficient pentru promovarea paginii tale. De câte ori ai dat like sau ai distribuit o postare fără să o citești?

 

4. O alt─â mare problem─â este colectarea adreselor de email de la vizitatori.

Dac─â ai site-ul t─âu, ai totodat─â ╚Öi instrumentele necesare pentru a colecta date despre vizitatori. ╚śi una dintre cele mai valoroase date este adresa de email, pe care o po╚Ťi folosi ├«n campaniile tale de marketing. Din p─âcate o pagin─â de Facebook nu ├«╚Ťi furnizeaz─â ╚Öi adresele de email ale urm─âtorilor.

 

5. Pagina de Facebook nu este proprietatea ta. Facebook are toate drepturile și poate schimba regulile oricand.

Nu po╚Ťi posta orice dore╚Öti ╚Öi ├«n ce mod dore╚Öti.

Oric├ónd po╚Ťi fi anun╚Ťat c─â ai ├«nc─âlcat politica┬áde promovare a produselor ╚Öi serviciilor.

Pentru o gre╚Öeal─â minora, f─âcut─â f─âr─â inten╚Ťie sau chiar┬ádin cauza unor algoritmi Facebook imperfec╚Ťi, te po╚Ťi trezi cu pagina blocat─â. Cei care au p─â╚Ťit acest lucru ╚Ötiu prea bine cat┬átimp ╚Öi efort au depus pentru a reactiva o pagin─â, iar acest lucru poate dura s─âpt─âm├óni sau luni, perioad─â ├«n care afacerea ta nu va mai fi vizibil─â ├«n mediul online.

 

6. Imaginile ╚Öi informa╚Ťiile pe care le ├«nc─ârca╚Ťi pe Facebook sunt din punct de vedere teoretic ÔÇ×proprietateaÔÇŁ voastr─â.

Cu toate acestea, conform politicilor Facebook, scrise pe vreo 20 de pagini cu care a╚Ťi fost de acord, dup─â ce a╚Ťi postat o fotografie, to╚Ťi ceilal╚Ťi utilizatori Facebook sunt autoriza╚Ťi s─â o partajeze sau s─â o distribuie pe alte pagini sau grupuri.

Dac─â ave╚Ťi un site personal, con╚Ťinutului acestuia este 100% proprietatea voastr─â. Din punct de vedere legal, nimeni nu are dreptul de utilizare a con╚Ťinutului f─âr─â acordul vostru explicit.

Chiar dac─â utilizatorii┬ásite-ului pot distribui poze sau text, ave╚Ťi totu╚Öi un instrument de ap─ârare atunci c├ónd informa╚Ťia este distribuit─â ├«ntr-un mod incorect care v─â poate afecta imaginea companiei.

 

7. Te-ai s─âturat de Facebook? Vrei s─â-╚Ťi str├óngi juc─âriile ╚Öi s─â pleci.

Nu prea ai ce să strângi. Jucăriile acelea nu sunt și nu au fost niciodată ale tale. Odată ieșit din structura Facebook pierzi absolut tot ce ai construit de-a lungul anilor.

 

8. Competi╚Ťia ├«n domeniul online este mare.

Dar pe Facebook este imens─â. ├Än ultimii ani ac╚Ťiunile utilizatorilor (like-uri, comentarii sau distribuiri) au sc─âzut dramatic. De ce? Pentru c─â exist─â mult prea mult─â informa╚Ťie ╚Öi prea pu╚Ťin timp ╚Öi interes pentru a fi citit─â iar distragerea aten╚Ťiei cititorilor este maxim─â. ├Än cazul unui site web lucrurile stau altfel. Cititorul┬áodat─â ajuns pe site-ul t─âu se poate concentra mult mai u╚Öor┬ápe informa╚Ťia pe care o caut─â.

 

9. Facebook este o platformă foarte mare cu 2,7 miliarde de utilizatori (august 2020), pe care trebuie să o iei în calcul pentru promovarea afacerii tale.

Dar exist─â o platform─â mult mai mare, iar dac─â o ignori, faci o gre╚Öeal─â elementar─â. Este vorba de Google, cu 2,5 trilioane de c─âut─âri pe an. Chiar┬ádac─â avem impresia c─â toat─â lumea are un cont de Facebook, nu este chiar a╚Öa. ├Än concluzie, to╚Ťi cei care nu au cont, nu ├«╚Ťi vor putea accesa pagina. Printre ace╚Ötia vor fi cu siguran╚Ť─â ╚Öi poten╚Ťialii t─âi clien╚Ťi.

 

10. Poate a╚Ťi observat ca paginile de Facebook sunt greu de g─âsit ├«n c─âut─ârile┬áGoogle, iar articolele ╚Öi comentariile postate pe Facebook aproape c─â nu apar deloc.

Rivalit─â╚Ťile dintre Google ╚Öi Facebook v─â limiteaz─â posibilitatea de a v─â┬ápozi╚Ťiona pe prima pagin─â ├«n c─âut─ârile Google. Altfel spus, dac─â afacerea voastr─â se bazeaz─â doar pe o pagin─â de Facebook, nu ve╚Ťi ap─ârea niciodat─â pe prima pagin─â ├«n c─âut─ârile Google ╚Öi ve╚Ťi fi tot timpul mult ├«n urma┬áconcuren╚Ťei. Prin Urmare, este esen╚Ťial s─â ave╚Ťi at├ót un web site optimizat Google, c├ót ╚Öi o pagin─â de Facebook.

 

Dac─â ai deja o pagin─â de┬áFacebook ╚Öi te g├ónde╚Öti serios s─â te dezvol╚Ťi ├«n mediu online, e timpul s─â faci urm─âtorul pas c─âtre propriul t─âu site web.

Alege un model de site din lista noastr─â de exemple de site-uri web.

  1. MrakL a scris:

    Din p─âcate exist─â foarte multe firme care ├«╚Öi fac publicitate exclusiv pe Facebook. ╚śi asta este o mare gre╚Öeal─â.

  2. Sorin a scris:

    Din experien╚Ťa mea, cele mai profitabile campanii de marketing ├«n cazul site-urilor web sunt (├«n ordine descresc─âtoare):
    1. Campanie prin optimizare SEO;
    2. Campanie Google Adsense;
    3. Campanie prin marketing afiliat;
    4. Campanii prin newslettere;
    5. Campanii pe Facebook.

    Facebook nu este de neglijat, dar în niciun caz nu este prioritatea nr. 1.

  3. Leovince a scris:

    De╚Öi Facebook nu este pe primul loc la eficien╚Ťa unei campanii de marketing, publicitatea pe Facebook este foarte popular─â.
    De ce?
    Pentru că este foarte simplu de făcut. Oricine poate seta o campanie de publicitate pe Facebook. La nivel de bază, o poate face și un copil de școală generală
    .
    ╚śi pentru c─â este simplu, foarte multe agen╚Ťii de publicitate fac treaba asta ╚Öi chiar promoveaz─â exclusiv publicitatea pe Facebook, pentru c─â mai mult de at├ót nu ╚Ötiu s─â fac─â.
    Publicitatea de la punctele 1, 2, 3 ╚Öi 4, din comentariu de mai sus, este mai complicat─â ╚Öi presupune cuno╚Ötin╚Ťe tehnice.

    ╚Üi-ai f─âcut o firm─â de PR & digital marketing? Nu ai cuno╚Ötin╚Ťe tehnice ╚Öi nici oameni pricepu╚Ťi ├«n domeniu tehnic? Atunci ╚Ťi-a r─âmas o singur─â variant─â: publicitate pe Facebook, chiar dac─â asta ├«nseamn─â s─â cheltui ineficient banii de publicitate ai clien╚Ťilor.

  4. Ioana a scris:

    În cazul unei firme, care vinde produse, servicii, publicitatea pe Facebook, nu trebuie să lipsească. În mod normal, o firmă ar trebui să împartă bugetul de marketing pentru toate cele 5 tipuri de publicitate de mai sus, iar Facebook ar trebui să primească XX% din buget.

  5. Xfiles a scris:

    Pe scurt, o campanie Facebook ar putea fi asem─ânat─â cu aruncatul de pliante din avion. Mul╚Ťi v─âd, pu╚Ťini iau pliantul de pe jos s─â-l citeasc─â ╚Öi ╚Öi mai pu╚Ťini se intereseaz─â de produs sau serviciu.

  6. Catalin a scris:

    Apropo, a╚Ťi observat c─â site-uri foarte mari ca, emag.ro, altex.ro, olx.ro, imobiliare.ro, autovit.ro s.a.m.d. nu ├«╚Öi fac deloc publicitate pe Facebook?
    ╚śi toate aceste site-uri folosesc doar primele 4 tipuri de campanii de mai sus?
    ╚śi nu pentru c─â nu le place de Zuckerberg, sau pentru c─â nu au bani, ci pentru c─â ╚Ötiu foarte bine cum s─â-╚Öi gestioneze bugetul de marketing, folosind campanii mult mai eficiente :).

  7. Laurie a scris:

    In cazul meu, aproape toti clientii isi fac publicitate pe Facebook și fac postari doar pe Facebook. Nici nu stiu de ce si-au mai facut site.

    • Ioana a scris:

      Pai sunt destui de multi care au o afacere si se bazeaza doar pe pagina de Facebook.

  8. MasterKrown a scris:

    Facebook nu își publică CTR-ul mediu, dar analiza independentă de la Webtrends pe mai mult de 11.000 de campanii pe Facebook a arătat că CTR-ul mediu pentru reclame pe Facebook a fost de 0,051. Rata medie de clicuri pe Facebook scade la jumătate la aproximativ două zile după lansare.
    ├Än plus, Facebook este diferit de restul industriei publicitare online, care respect─â un standard de autorizare a auditurilor de clic de c─âtre ter╚Ťi, precum IAB, Media Ratings Council sau Ernst & Young.

  9. Andreea Stan a scris:

    Am avut o postare pe Facebook, la care am primit 100 de like-uri pe bune, de la prieteni ╚Öi cuno╚Ötin╚Ťe. V─âz├ónd c─â exist─â interes am decis s─â promov─âm postarea ╚Öi am alocat un buget de 300 lei.
    Rezultatul a fost ├«nc─â 900 de like-uri ╚Öi doar 7 clickuri pe linkul c─âtre site-ul nostru. Mai exact, am avut un cost de 43 lei/link. Cele 893 de persoane, ne-au dat like aiurea. Bani cheltui╚Ťi de poman─â. Mai bine b─âgam┬ábanii ├«n promovarea pe Google. Era mai profitabil.

  10. Skeleton a scris:

    Publicitatea pe Facebook este o alegere foarte bun─â pentru un anumit gen de promovare. De exemplu pentru brand awareness.

  11. Cleopatra a scris:

    Avantaje Facebook:

    – Pute╚Ťi crea o campanie cu un buget foarte mic ╚Öi po╚Ť╚Ťi cre╚Öte traficul siteului┬át─âu.
    – Po╚Ťi crea o comunitate loial─â, cu ajutorul paginii de Facebook, ╚Öi vei cunoa╚Öte mult mai bine poten╚Ťialii clien╚Ťi;
    – Dac─â este f─âcut─â corect, po╚Ťi ob╚Ťine o direc╚Ťionare bun─â c─âtre site-ul t─âu, magazin online┬áetc.

  12. Cornel Draw a scris:

    Totul pe lumea asta are avantaje și dezavantaje.
    Din acest motiv, trebuie să ai o bună strategie de marketing și să folosești un mix de tehnici de promovare.
    ├Än marketing trebuie luate ├«n considerare multe lucruri pentru a-╚Ťi atinge obiectivele. A face publicitate exclusiv pe Facebook, nu este suficient.

  13. Stefanos a scris:

    Super articol. M─â bucur c─â sunt prezentate dezavantajele.

  14. Julian a scris:

    Majoritatea covarsitoare a oamenilor folosesc Facebook pentru socializare. Din acest motiv, foarte mul╚Ťi ignor─â anun╚Ťurile promo╚Ťionale. Acesta este motivul pentru care Facebook are o rat─â de conversie sc─âzut─â.
    Pe de alt─â parte, de╚Öi ai controlul paginii tale, nu ├«i po╚Ťi controla pe cei care posteaz─â comentarii. ╚śi te po╚Ťi trezii lejer cu comentarii negative despre serviciul sau produsul t─âu.

  15. Nirav a scris:

    Simt ca Facebook este deja depasit ╚Öi traficul se reduce ├«n fiecare an. Noile genera╚Ťii folosesc Instagram ╚Öi TikTok mai mult dec├ót Facebook.

  16. Xfiles a scris:

    Daca vrei sa faci o chestie virala, o faci pe Facebook :).

  17. Costi a scris:

    Reclama pe Facebook e ok, daca sti s─â o faci. Dar pentru ca pare simplu si ieftin sa setezi o reclama multi o fac gresit si nu quantifica rezultatele.
    Majoritatea se uita la numarul mare de afisari a reclamei si cred ca cu asta au rezolvat problema. Daca ar face un calcul de eficienta s-ar prinde cu mainile de cap.

  18. Cafe del Mar a scris:

    Reclama pe Facebook, ramane pe Faceook. Adica nu ajuta cu nimic la cresterea organica a site-ului tau in cautarile Google. Si din pacate o vezi acolo pret de un scroll de pagina. Ai trecut peste reclama, adio. A doua oara nu o mai vezi.

  19. Nicu Staneata a scris:

    Facebook este criticat pentru raportarea unor valori din statisticile reclamelor care nu sunt întotdeauna corecte. Au existat probleme legate de umflarea datelor care sunt in doar beneficiul Facebook. 

  20. Ioana a scris:

    Facebook este o re╚Ťea social─â, nu o re╚Ťea de afaceri.
    S-ar putea s─â face╚Ťi publicitate la o ton─â de profiluri false sau latente.
    Interac╚Ťiunile cu postarea promovat─â sunt pu╚Ťine sau chiar deloc.
    Rata de conversie poate fi foarte redus─â.
    Multe reclame false pun la îndoială credibilitatea reclamelor serioase.

  21. Luigi a scris:

    ├Än articol este vorba de dezavantajele unei pagini de Facebook, nu doar de reclame. ╚śi autorul are dreptate. Po╚Ťi avea o pagin─â cu 10000 de abona╚Ťi, dac─â scri o poatare noua s-ar putea ca doar 100 din cei 10000 s─â vad─â postarea. ╚śi asta este de toata jena.

  22. Gabriel Madaras a scris:

    Facebook este o┬áre╚Ťea┬áde socializare ╚Öi un mediu propice pentru promovarea non-valorilor, a lipsei de respect, fake news-urilor, invidiei, f─â╚Ť─ârniciei ╚Öi a laudei de sine.┬á
    C├ónd v─â promova╚Ťi produsele ╚Öi serviciile pe Facebook, ╚Ťine╚Ťi cont ╚Öi de acest aspect. Ve╚Ťi ├«n╚Ťelege mai bine, de ce eficien╚Ťa reclamelor este at├ót de sc─âzut─â.

    • Goethe a scris:

      Facebook a reu╚Öit s─â scoat─â la suprafa╚Ť─â cei mai r─âu din oameni.

  23. Marcela a scris:

    Tocmai datorit─â faptului c─â Facebook este o re╚Ťea de socializare, anumite campanii func╚Ťioneaz─â bine altele foarte prost.
    Am observat de exemplu că merg binișor campaniile la produsele și serviciile de larg consum și nu merg campaniile pentru categoriile de nișă, tehnice, etc.

  24. FortKnox a scris:

    Off, reclamele de pe facebook. Nu doar că apar cu o regularitate stresantă pe pagina mea, dar practic îmi acoperă toată pagina. Nu sunt multe, sunt extrem de multe!

    O dat─â la 2-3 post─âri apare o reclam─â. Iar 99% din ele nu m─â intereseaz─â. Degeaba fac click pe ÔÇŁAscunde reclamaÔÇŁ ╚Öi dau feedback-ul solicitat prin care spun de ce nu m─â intereseaz─â, pentru c─â nu are niciun efect. Parc─â ├«╚Öi bat joc de mine.

    Sunt pur ╚Öi simplu INVAZIVE!Aceste ÔÇŁmin╚Ťi sclipitoareÔÇŁ┬á┬á├«nfometate de bani, care stabilesc politica┬áFacebook, au reu╚Öit s─â creeze un site greu de navigat care se ├«nr─âut─â╚Ťe╚Öte ├«n fiecare zi.┬áIndiferent c├ót de mult ne pl├óngem, ei vor continua s─â fac─â acelea╚Öi lucruri.┬á

    • Ioana a scris:

      Prezen╚Ťa anun╚Ťurilor pe Facebook devine ridicol─â.

    • MyLife a scris:

      Less is more.
      M-am hot─âr├ót s─â ├«mi simplific via╚Ťa, pentru c─â Facebook mi-o complic─â ╚Öi ├«mi consum─â timp pre╚Ťios. Vreau s─â limitez num─ârul de t├ómpenii care se zbat pentru a-mi capta aten╚Ťia.

  25. Vasi a scris:

    V-a╚Ťi ├«ntrebat vreodat─â de ce vede╚Ťi un anumit tip de anun╚Ť pe Facebook?
    Poate v─â dori╚Ťi o pereche nou─â de pantofi sport, despre care tocmai a╚Ťi vorbit cu un prieten ╚Öi o or─â mai t├órziu v─â trezi╚Ťi cu reclame la pantofi pe pagina de Facebook. Ar putea fi o coinciden╚Ť─â ciudat─â, dar ├«n lumea Facebook nu exist─â coinciden╚Ťe. Exist─â doar ac╚Ťiuni deliberate ╚Öi inten╚Ťionate, totul ├«n numele profitului.
    Modul ├«n care aceste anun╚Ťuri v─â urm─âresc indiferent de locul ├«n care v─â afla╚Ťi pe internet, este un motiv de ├«ngrijorare FOARTE GRAV.
    ╚śtia╚Ťi c─â Twitter tocmai a interzis anun╚Ťurile cu caracter politic, ├«n ├«ncercarea lor de a ╚Ťine sub control fake news-urile generate de ╚Öleahta politicienilor mincino╚Öi.
    Facebook nu face a╚Öa ceva. Accept─â ├«n continuare anun╚Ťurile pl─âtite de tip fake news, care vor ap─ârea ├«n feed-ul┬át─âu┬á(adu-╚Ťi aminte ce post─âri ai avut la ultimele campanii electorale).

  26. Leovince a scris:

    Facebook Sucks din urm─âtoarele motive:
    1. Absen╚Ťa serviciului de asisten╚Ť─â pentru clien╚Ťi
    Asisten╚Ťa celor de la Facebook este un mare bullshit. Practic nu exist─â un serviciu de asisten╚Ť─â pentru clien╚Ťi care s─â ├«ndrume ╚Öi s─â sus╚Ťin─â utilizatorii.

    2. Problema majore de reactivare a contului
    Odat─â ce contul t─âu este blocat sau dezactivat, din motive penibile pe care doar cei de la Facebook le pot ├«n╚Ťelege, urmeaz─â luni de chinuri ╚Öi efort pentru a-l reactiva ╚Öi din p─âcate nimeni nu ├«╚Ťi garanteaz─â c─â vei reu╚Öi acest lucru.Po╚Ťi┬ás─â ai 100.000 de subscriberi, pentru c─â dimensiunea contului nu conteaz─â. Facebook te va bloca automat, pentru cel mai mic criteriu care nu corespunde cu politica┬álor de 2 bani. ╚śi uite a╚Öa se duce pe apa s├ómbetei ani de munc─â, efort ╚Öi bani investi╚Ťi.

    3. Nivel de securitate a conturilor este penibil
    Facebook nu este capabil s─â v─â protejeze informa╚Ťiile personale ╚Öi nici identitatea utilizatorilor. Mai mult, v├ónd informa╚Ťii despre utilizatori c─âtre agen╚Ťii ter╚Ťe, f─âr─â a primi acordul nostru.

    4. Probleme majore legate de vizibilitatea post─ârilor
    Dac─â ai o pagin─â de Facebook, vei ob╚Ťine informa╚Ťii incorecte ╚Öi insuficiente legate de vizualizarea post─ârilor.
    5. Facebook cere informa╚Ťii personale detaliate
    Aceast─â cerere este nejustificat─â ╚Öi scopul este unul singur pe care ├«l ╚Ötim┬ádeja cu to╚Ťii.

    6. Nu este o sursă viabilă de a câștiga bani
    Monetizarea pe platforma Facebook este penibil─â. Dup─â ce c─â ├«╚Ťi faci o pagin─â sau un grup, ├«n care investe╚Öti timp ╚Öi bani, Facebook te limiteaz─â ├«n cel mai jenant mod posibil de a monetiza munca depus─â de tine.

    • Moldoveanu a scris:

      Pai daca facebook sucks, de ce il mai folosesti?
      Oamenii au gandit o afacere profitabila pentru ei nu pentru tine.
      Nu uita ca scri content pentru ei, faci trafic pentru ei deci practic muncesti pro bono pentru ei. GRATIS! Nu v─âd de ce nu ti-ar convenii :)))?

      …..
      Ah, s─â nu uit, probabil le mai dai si bani pe reclama ineficienta :)))

  27. Tibi a scris:

    Treaba cu blocarea contului am p─â╚Ťit-o de mai multe ori. ╚śi acum am dou─â conturi blocate din cauza unor probleme de logare. Am ├«ncercat s─â m─â loghez de pe ÔÇŁun alt dispozitivÔÇŁ ╚Öi ghinion, mi-au blocat contul.┬áAlt cont l-am deblocat dup─â 3 sapt─âm├óni de discu╚Ťii┬á╚Öi am avut noroc c─â aveam cont de business cu destule reclame pl─âtite ╚Öi a╚Öa m-au b─âgat ├«n seam─â. Dac─â nu ai cont de business, slabe ╚Öanse s─â ├«l deblochezi.

  28. Sunrise a scris:

    M─â ocup cu web design SEo, promovare etc si din acest motiv utilzez majoritatea platformelor de socialiare gen Facebook, Linkedin, Twitter, Pinterest Tumblr, VK,… si pot spune ca lipsa de profesionalism ca la cei de la Facebook nu am gasit niciunde.

  29. Renate a scris:

    3 sfaturi din umila mea experienta cu Facebook:
    Nu mai folositi Facbook ca principala unealta de promovare a afacerii voastre. 
    Nu va mai logati pe alte site-uri cu contul de Facebook. Dacă vi se blocheaza contul de Facebook, nu veti mai avea acces nici la celelalte site-uri.
    Nu oferiti Facebook mai multe date decat cele strict necesare.

  30. MrakL a scris:

    O alt─â mare porc─ârie este Marketplace. Aplica╚Ťia este pur si simplu jenant─â.

  31. Carmen a scris:

    Am g─âsit o statistic─â, ce spune destul de multe despre modul ├«n care micile firme comunic─â cu clien╚Ťii lor:
    – comunicare verbal─â: 62%;
    – post─âri pe social media (├«n general Facebook): 75%
    – promovare prin reclame pe social media (├«n general Facebook ): 34%
    – utilizare site web: 22%
    – newslettere: 9%
    – reclame pe net (Google, marketing afiliat): 6%
    – reclame la radio (local, regional, national): 3%
    – reclame pe TV (local, regional, national): 0,7%

    Deci Facebook-ul este ├«n top ╚Öi totu╚Öi prea pu╚Ťini ╚Ötiu s─â fac─â o campanie de promovare corect─â pe Facebook.

  32. GptMan a scris:

    Exist─â c├óteva dezavantaje poten╚Ťiale ale utiliz─ârii unei pagini de Facebook pentru afacerea dumneavoastr─â:

    Acces limitat: Algoritmii de pe Facebook pot limita raza de ac╚Ťiune a post─ârilor dvs., ceea ce ├«nseamn─â c─â nu to╚Ťi cei care v─â urm─âresc v─â vor vedea con╚Ťinutul. Acest lucru poate fi valabil mai ales dac─â pagina dvs. este nou─â sau dac─â nu pl─âti╚Ťi pentru a v─â promova post─ârile.

    Modific─âri constante ale algoritmului: Facebook ├«╚Öi actualizeaz─â frecvent algoritmii, ceea ce poate avea un impact asupra vizibilit─â╚Ťii post─ârilor dvs. ╚Öi a reach-ului paginii dvs. Acest lucru poate ├«ngreuna men╚Ťinerea unui nivel constant de implicare cu urm─âritorii dvs.

    Costuri de publicitate: De╚Öi crearea unei pagini de Facebook este gratuit─â, este posibil s─â trebuiasc─â s─â pl─âti╚Ťi pentru a v─â promova post─ârile sau pentru a cre╚Öte raza de ac╚Ťiune a paginii dvs. pentru a ajunge la un public mai larg.

    Personalizare limitat─â: De╚Öi pute╚Ťi personaliza aspectul paginii dvs. de Facebook ├«ntr-o anumit─â m─âsur─â, este posibil s─â fi╚Ťi limitat ├«n ceea ce prive╚Öte ceea ce pute╚Ťi face pentru a v─â diferen╚Ťia pagina de altele.

    Concuren╚Ť─â: Cu at├ót de multe ├«ntreprinderi care utilizeaz─â Facebook, poate fi o provocare s─â ie╚Öi╚Ťi ├«n eviden╚Ť─â ╚Öi s─â v─â face╚Ťi remarcat de publicul dvs. ╚Ťint─â.

    ├Än general, ├«n timp ce o pagin─â de Facebook poate fi un instrument util pentru ├«ntreprinderi, este important s─â fi╚Ťi con╚Ötien╚Ťi de aceste poten╚Ťiale dezavantaje ╚Öi s─â le lua╚Ťi ├«n considerare atunci c├ónd decide╚Ťi dac─â s─â folosi╚Ťi sau nu platforma pentru afacerea dumneavoastr─â.

  33. GptMan a scris:

    Există și multe motive pentru care unii oameni pot să nu placă sau să urască Facebook. Unele motive comune includ:

    Preocup─âri legate de confiden╚Ťialitate: Facebook a fost criticat pentru modul ├«n care gestioneaz─â datele utilizatorilor ╚Öi pentru practicile sale de confiden╚Ťialitate. Unii oameni pot fi ├«ngrijora╚Ťi de informa╚Ťiile pe care Facebook le colecteaz─â despre ei ╚Öi de modul ├«n care acestea sunt utilizate.

    Dependen╚Ťa: Unii oameni pot sim╚Ťi c─â sunt dependen╚Ťi de Facebook ╚Öi c─â acesta le consum─â prea mult timp ╚Öi aten╚Ťie.

    Con╚Ťinutul toxic: Ca orice platform─â de socializare, Facebook poate g─âzdui con╚Ťinut toxic sau inflamator care poate fi sup─âr─âtor sau ofensator pentru unii utilizatori.

    Algoritmi ╚Öi filtrare: Algoritmii ╚Öi procesele de filtrare de pe Facebook pot face ca uneori utilizatorii s─â vad─â doar con╚Ťinut dintr-o gam─â restr├óns─â de surse sau perspective, ceea ce poate fi frustrant sau limitativ.

    Polarizarea politică: Facebook a fost criticat pentru rolul său în răspândirea dezinformării și pentru că a contribuit la polarizarea politică.

    ├Än general, exist─â multe motive pentru care unii oameni pot s─â nu le plac─â sau s─â urasc─â Facebook ╚Öi este important ca utilizatorii s─â ia ├«n considerare cu aten╚Ťie aceste aspecte atunci c├ónd decid dac─â s─â foloseasc─â sau nu platforma.

  34. Korches a scris:

    Când oamenii doresc să cumpere ceva, Google este primul loc unde se uită. Punct.
    Orice alt─â platform─â gen Instagram, Facebook etc. este folosit─â doar pentru a-╚Öi satisface inten╚Ťia de cump─ârare, pentru a str├ónge informa╚Ťii etc..

    Vrei s─â cumperi ceva? Vrei s─â-╚Ťi alegi urm─âtoarea loca╚Ťie┬ápentru concediu? Ai nevoie de o ╚Ťinut─â nou─â pentru o ocazie special─â? Ok.┬áDac─â deschizi Instagram-ul ╚Öi vezi o rochie frumoas─â vei spune ÔÇŁVai, ce frumoas─â esteÔÇŁ, poate voi cump─âra ╚Öi eu a╚Öa ceva. ╚śi cam at├ót.

    Este vorba doar de inten╚Ťie!
    Decizia de cump─ârare o iei pe Google, prin c─âutarea produsului sau serviciului dorit. ╚śi ├«n felul acesta ajungi pe site-ul web, unde po╚Ťi finaliza decizia de cump─ârare.

    Iar dac─â tu, antreprenorule, ai produse ╚Öi servicii dar nu ai site, ai pierdut clientul, care va ajunge la concuren╚Ť─â, chiar dac─â tu ai produse mai bune ╚Öi mai ieftine. Nu ai┬ásite, ai pierdut clientul! Este simplu ╚Öi evident!

    Face╚Ťi-v─â site-uri! Facebook, Instagram, TikTok, Youtube etc. sunt bune┬ápentru promovare. Dar ac╚Ťiunea de cump─ârare tot pe un site web se finalizeaz─â.

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *